Blijkbaar ontspoort...GerefGemeente-lid schreef:Ik zou dat ook wel willen weten. Of is het een beginnersfout???merel schreef:Mag ik vragen waarom het topic verwijderd is?Herman schreef:Onderwerp seksualiteit gesplitst naar: https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 19&t=15018
Gebed gevraagd
Re: Gebed gevraagd
- Niet meer zo actief -
Dat snap ik, maar komt het nog terug? Of blijft het weg?Mannetje schreef:Blijkbaar ontspoort...GerefGemeente-lid schreef:Ik zou dat ook wel willen weten. Of is het een beginnersfout???merel schreef:Mag ik vragen waarom het topic verwijderd is?Herman schreef:Onderwerp seksualiteit gesplitst naar: https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 19&t=15018
-
- Verbannen
Ik zie het.Mannetje schreef:Blijkbaar ontspoort...GerefGemeente-lid schreef:Ik zou dat ook wel willen weten. Of is het een beginnersfout???merel schreef:Mag ik vragen waarom het topic verwijderd is?Herman schreef:Onderwerp seksualiteit gesplitst naar: https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 19&t=15018
Jammer. Ik dacht dat we toch wel op een volwassen manier daarover konden praten. Hopelijk kunnen de moderators wat snoeiwerk verrichten zodat we er op een integere en bovenal Bijbelse wijze over kunnen doorpraten. Ik vind het een belangrijk onderwerp waar zeker op een reformatorisch forum plaats voor zou moeten zijn.
Ja, maar als je de discussie nu opnieuw aanzwengelt gaat er nog een discussie in de vriezer.GerefGemeente-lid schreef:Jammer. Ik dacht dat we toch wel op een volwassen manier daarover konden praten. Hopelijk kunnen de moderators wat snoeiwerk verrichten zodat we er op een integere en bovenal Bijbelse wijze over kunnen doorpraten. Ik vind het een belangrijk onderwerp waar zeker op een reformatorisch forum plaats voor zou moeten zijn.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Ik ben genegen de discussie morgen weer terug te plaatsen. Gewoon even afkoelen. De discussie nam hier en daar een ongewenste wending. Overigens is dat besluit niet door meerdere moderators genomen.
Alle steun voor die beslissing!Herman schreef:Ik ben genegen de discussie morgen weer terug te plaatsen. Gewoon even afkoelen. De discussie nam hier en daar een ongewenste wending. Overigens is dat besluit niet door meerdere moderators genomen.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
-
Waarom zeg je dit eigenlijk? Herman doet het hartstikke goed vind ik.GerefGemeente-lid schreef:Of is het een beginnersfout???merel schreef:Mag ik vragen waarom het topic verwijderd is?Herman schreef:Onderwerp seksualiteit gesplitst naar: https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 19&t=15018
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Hoor ik een breuk in de democratie?Herman schreef:Ik ben genegen de discussie morgen weer terug te plaatsen. Gewoon even afkoelen. De discussie nam hier en daar een ongewenste wending. Overigens is dat besluit niet door meerdere moderators genomen.

Dank!Herman schreef:Ik ben genegen de discussie morgen weer terug te plaatsen. Gewoon even afkoelen. De discussie nam hier en daar een ongewenste wending. Overigens is dat besluit niet door meerdere moderators genomen.
Ik bereid een machtsgreep voor. Dat je dat nu weer gelijk doorziet :-)Zeeuw schreef:Hoor ik een breuk in de democratie?Herman schreef:Ik ben genegen de discussie morgen weer terug te plaatsen. Gewoon even afkoelen. De discussie nam hier en daar een ongewenste wending. Overigens is dat besluit niet door meerdere moderators genomen.
Oei, een jaar of 77 terug was er nog een Herman die dat wilde doen...Herman schreef:Ik bereid een machtsgreep voor. Dat je dat nu weer gelijk doorziet :-)Zeeuw schreef:Hoor ik een breuk in de democratie?Herman schreef:Ik ben genegen de discussie morgen weer terug te plaatsen. Gewoon even afkoelen. De discussie nam hier en daar een ongewenste wending. Overigens is dat besluit niet door meerdere moderators genomen.
-
- Verbannen
Ik herinner me ooit van een moderator die per ongeluk een drankje had verwijderd uit de prullenbak. Vandaar mijn opmerking.HersteldHervormd schreef:Waarom zeg je dit eigenlijk? Herman doet het hartstikke goed vind ik.GerefGemeente-lid schreef:Of is het een beginnersfout???merel schreef:Mag ik vragen waarom het topic verwijderd is?Herman schreef:Onderwerp seksualiteit gesplitst naar: https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 19&t=15018
Maar inmiddels begrijp ik @Hermans standpunt en deel ik deze volkomen. En ik ben benieuwd naar de coupepoging.

- J.C. Philpot
Heeft iemand nog wat gehoord over hoe het nu met Mara gaat?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Helaas niet. Na het laatste bericht van @orchidee is het oorverdovend stil gebleven.J.C. Philpot schreef:Heeft iemand nog wat gehoord over hoe het nu met Mara gaat?
Ik zou ook graag wat horen…. En ik mis Mara ook erg op het forum.merel schreef:Helaas niet. Na het laatste bericht van @orchidee is het oorverdovend stil gebleven.J.C. Philpot schreef:Heeft iemand nog wat gehoord over hoe het nu met Mara gaat?