Heb je inmiddels genoeg moed verzameld om ook te komen? Misschien dat er ook wel hele interessante gg-nieuwtjes worden uitgewisseld..GerefGemeente-lid schreef: ↑12 sep 2023, 19:52 @Hoopvol ging trakteren, volgens mij.
Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar het is ook niet de bedoeling waarschijnlijk dat jullie straks een cake of taart per persoon hebben, natuurlijk.
Jullie hebben tenslotte niet allemaal net zo'n grote mond als ik.![]()
RF-meeting in de Betuwe 13-9-2024
Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
-
- Verbannen
Nee nee, ik ben verhinderd. Helaas... Misschien ooit in de toekomst.Bourdon16 schreef: ↑12 sep 2023, 20:10Heb je inmiddels genoeg moed verzameld om ook te komen? Misschien dat er ook wel hele interessante gg-nieuwtjes worden uitgewisseld..GerefGemeente-lid schreef: ↑12 sep 2023, 19:52 @Hoopvol ging trakteren, volgens mij.
Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar het is ook niet de bedoeling waarschijnlijk dat jullie straks een cake of taart per persoon hebben, natuurlijk.
GerefGemeente-lid schreef: ↑12 sep 2023, 19:52 @Hoopvol ging trakteren, volgens mij.
Ik zat er aan te denken om een gebakje oid mee te nemen omdat ik afgelopen vrijdag jarig was. Maar jij mag ook iets voor de koffie meenemen hoor, dan neem ik wel iets van sap ofzo mee. Het is wat jij wil..
Als jij wil trakteren voor je verjaardag is dat natuurlijk prima. Dan neem ik nog wel wat lekkers mee voor later op de avond..
- J.C. Philpot
Ik hoop ook een uurtje langs te komen met de fiets. Ik maak het niet laat.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
Dat klinkt als een compromis met het thuisfront.J.C. Philpot schreef: ↑13 sep 2023, 15:04 Ik hoop ook een uurtje langs te komen met de fiets. Ik maak het niet laat.

Wat een opa, ik dacht dat je je nergens mee ging bemoeien....GerefGemeente-lid schreef: ↑13 sep 2023, 15:11Dat klinkt als een compromis met het thuisfront.J.C. Philpot schreef: ↑13 sep 2023, 15:04 Ik hoop ook een uurtje langs te komen met de fiets. Ik maak het niet laat.![]()
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik kom helaas niet. Mijn bezorgde echtgenoot vindt dat ik mijn agenda van deze week moet leeg maken. En ik vind dat wel terecht 
Voel me gelukkig wel beter dan voorgaande dagen, maar moet nog wel erg veel hoesten.

Voel me gelukkig wel beter dan voorgaande dagen, maar moet nog wel erg veel hoesten.
Eigenlijk wil hij wel komen maar hij durft niet denk ik.pierre27 schreef: ↑13 sep 2023, 17:15Wat een opa, ik dacht dat je je nergens mee ging bemoeien....GerefGemeente-lid schreef: ↑13 sep 2023, 15:11Dat klinkt als een compromis met het thuisfront.J.C. Philpot schreef: ↑13 sep 2023, 15:04 Ik hoop ook een uurtje langs te komen met de fiets. Ik maak het niet laat.![]()
Jammer Helma en beterschap!
-
jammer Helma, ik / we gaan je zeker misssen!
Beterschap hoor
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.