Mariavt schreef:Ik zit te wachten op mijn zoon die met zijn meisje even langskomt, is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, dus ik kijk er wel naar uit...
Fijn!!!
Dankje
Helaas zijn ze alweer weg, t is nog een hele reis vanaf haarlem naar nieuwerkerk ad ijssel, Maar het was wel gezellig.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
De 1e was zit al in de machine, die draait lekker.
Net de politie maar eens gebeld en het verhaal verteld (werd serieus genomen en dat is wel fijn)
Verder vandaag huishouden en wat kaarten schrijven.
Misschien vanavond even naar oma toe.
Lassie schreef:De 1e was zit al in de machine, die draait lekker.
Net de politie maar eens gebeld en het verhaal verteld (werd serieus genomen en dat is wel fijn)
Verder vandaag huishouden en wat kaarten schrijven.
Misschien vanavond even naar oma toe.
De eersrte was doe ik zo in de machine, moe(s)t eerst een paar belangrijke telefoontjes plegen, nog één en dan ben ik klaar.
Verder doe ik het rustig aan vandaag, ga straks taart eten en dan kijk ik wel weer.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Vanmorgen naar de huisarts geweest voor controle van de hand, dat is gelukkig weer helemaal goed, hoef er niet meer voor naar therapie, vanmiddag - helaas - wel weer werken voor de post, er waren 3 ziekmeldingen, dus ik moet gewoon werken... he had ik me nu juist vrij gezet en ben er ook wel aan toe...kan gewoon de post doen met ook nog eens 3 soorten reclamefolders... vanavond nieuwjaarsreceptie van het Rode Kruis, zal wel lekker moe zijn, maar toch maar naar toe gaan...
Lekker een vrije dag vandaag.
Vanmiddag een naar Gamma en Intratuin.
Dan de auto even op orde brengen voor een wereldreis die ik zondag ga maken.
Verder thuis wat klusjes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!