Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
2 pakken bio pannenkoekenmix
2 pakken brinta
2 zakken kroepoek
3 tubes handcreme
2 pakken brinta
2 zakken kroepoek
3 tubes handcreme
Een agenda. Ik kwam er ineens achter dat mijn huidige agenda maar tot de eerste week van januari gaat 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Raar verhaal, die van mij loopt gewoon door.Ichtus schreef:Een agenda. Ik kwam er ineens achter dat mijn huidige agenda maar tot de eerste week van januari gaat
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
winterbanden voor mijn fiets. Ze zitten er weer om!
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Bestaat dat serieus?parsifal schreef:winterbanden voor mijn fiets. Ze zitten er weer om!
Had je dit jaar verder geen afspraken dat je daar nu pas achterkomt.Ichtus schreef:Een agenda. Ik kwam er ineens achter dat mijn huidige agenda maar tot de eerste week van januari gaat

Jawel hoor, maar in principe staat alles ook in m'n hoofd.refo schreef:Had je dit jaar verder geen afspraken dat je daar nu pas achterkomt.Ichtus schreef:Een agenda. Ik kwam er ineens achter dat mijn huidige agenda maar tot de eerste week van januari gaat
Agenda is alleen voor de zekerheid

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ja, het zijn banden met kleine spikes. Ze zijn echt heel nuttig, vooral bij een dunlaagje sneeuw of ijzel.Mister schreef:Bestaat dat serieus?parsifal schreef:winterbanden voor mijn fiets. Ze zitten er weer om!
"Then he isn't safe?" said Lucy.
een ontbijtservice vanochtend. 

Wat leukLassie schreef:een ontbijtservice vanochtend.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Doe je mij nou geen plezier mee, ik ontbijt nauwelijks, heb geen trek.Lassie schreef:een ontbijtservice vanochtend.
Maar jij wel dus

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
nou ik eet ook amper wat s'ochtends (kop koffie en een muslibol), maar het gaat om het gebaar. En de overgebleven spulletjes staan gewoon lekker in de koelkast of keukenkast. Het was erg gezellig.
Manlief heeft genoten.
Manlief heeft genoten.
Lassie schreef:nou ik eet ook amper wat s'ochtends (kop koffie en een muslibol), maar het gaat om het gebaar. En de overgebleven spulletjes staan gewoon lekker in de koelkast of keukenkast. Het was erg gezellig.
Manlief heeft genoten.
Heel slecht 's-morgens weinig eten. Men zegt wel: 's-morgens moet je eten als een koning! (Niet dat ik het 's-morgens het meeste eet, dat is toch wel met het avondeten).
ik ben vanmorgen met mijn zus wezen ontbijten bij de hema. Was leuk!!
Lekker wezen lopen naar 't dorp; ontbijtje en weer terug.
Toen aan 't werk samen.
Werkt prima!
Lekker wezen lopen naar 't dorp; ontbijtje en weer terug.
Toen aan 't werk samen.
Werkt prima!
Nou als ik s'ochtends ga bunkeren als een bouwvakker dan heb ik na 2 uur al weer trek. En als ik een kop koffie en een musli bol eet krijg ik pas tegen 12 uur weer zin in eten (tussendoor wel fruit/koek).Gijs83 schreef:Lassie schreef:nou ik eet ook amper wat s'ochtends (kop koffie en een muslibol), maar het gaat om het gebaar. En de overgebleven spulletjes staan gewoon lekker in de koelkast of keukenkast. Het was erg gezellig.
Manlief heeft genoten.
Heel slecht 's-morgens weinig eten. Men zegt wel: 's-morgens moet je eten als een koning! (Niet dat ik het 's-morgens het meeste eet, dat is toch wel met het avondeten).