Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
-Een nieuw Bijbeltje om mee te nemen(o.a.naar de kerk) (Nee, niet de HSV, netjes een GBS-uitgave)
-Dagboek "Lezen met kanttekeningen" medewerkers o.a. Ds.A.van Voorden, Ds.J.J.v.Eckeveld, Ds.H.Paul, Ds.W.Visscher, Ds.A.Schultink, Ds.D.W.Tuinier
-2 boekjes van Ds.v.Ruitenburg: "Tijdgeest" en "Echt geloven".
-Dagboek "Lezen met kanttekeningen" medewerkers o.a. Ds.A.van Voorden, Ds.J.J.v.Eckeveld, Ds.H.Paul, Ds.W.Visscher, Ds.A.Schultink, Ds.D.W.Tuinier
-2 boekjes van Ds.v.Ruitenburg: "Tijdgeest" en "Echt geloven".
Wol voor een sjaal met capuchon.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ja, je wilde natuurlijk eigenlijk heel graag die HSV, maar je was gewoon een weekje te vroeg naar onze beroemde boekhandelaar gegaan, dus die kon je daar nog niet aan helpen. En ja, je moet toch wat hèGijs83 schreef:-Een nieuw Bijbeltje om mee te nemen(o.a.naar de kerk) (Nee, niet de HSV, netjes een GBS-uitgave)

Nou ja, volgende week beter

~~Soli Deo Gloria~~
Twee nieuwe cd's. De ene is al in een ander topic genoemd, de andere:

~~Soli Deo Gloria~~
Een mooie avond met veel zingen en koude vingers en tenen 

Ik schrok al... Gijs zal toch niet de HSV versie gekocht hebben?? Maar nee, gelukkig stond er wat verhelderende uitleg achterHendrikus schreef:Ja, je wilde natuurlijk eigenlijk heel graag die HSV, maar je was gewoon een weekje te vroeg naar onze beroemde boekhandelaar gegaan, dus die kon je daar nog niet aan helpen. En ja, je moet toch wat hèGijs83 schreef:-Een nieuw Bijbeltje om mee te nemen(o.a.naar de kerk) (Nee, niet de HSV, netjes een GBS-uitgave)

ook Gijs is vrij om te kiezen tussen SV en HSV
Laat ieder respect krijgen voor zijn/haar keuzes!!
Certificaat van lidmaatschap en een witte roos.
Zeker. Maar dan moet hij niet 'netjes' zetten bij zijn keuze.helma schreef:ook Gijs is vrij om te kiezen tussen SV en HSV
Precies, dat komt bij mij ook nogal hatelijk over...refo schreef:Zeker. Maar dan moet hij niet 'netjes' zetten bij zijn keuze.helma schreef:ook Gijs is vrij om te kiezen tussen SV en HSV
Subtiel zeggen dat de hsv niet deugt...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, hoor en ik durf te betwijfelen of de HSV beter is...Hendrikus schreef:Ja, je wilde natuurlijk eigenlijk heel graag die HSV, maar je was gewoon een weekje te vroeg naar onze beroemde boekhandelaar gegaan, dus die kon je daar nog niet aan helpen. En ja, je moet toch wat hèGijs83 schreef:-Een nieuw Bijbeltje om mee te nemen(o.a.naar de kerk) (Nee, niet de HSV, netjes een GBS-uitgave)
Gijs heeft gehoord van mensen die hij betrouwbaar acht dat de SV beter is.Orchidee schreef:Precies, dat komt bij mij ook nogal hatelijk over...refo schreef:Zeker. Maar dan moet hij niet 'netjes' zetten bij zijn keuze.helma schreef:ook Gijs is vrij om te kiezen tussen SV en HSV
Subtiel zeggen dat de hsv niet deugt...
Dus is hij blij die betrouwbare keus te maken
Dat kunnen we toch van hem best begrijpen/respecteren?
Netjes kan ook slaan op het feit dat het een Bijbeltje is van de GBS en niet van Jongbloed;)refo schreef:Zeker. Maar dan moet hij niet 'netjes' zetten bij zijn keuze.helma schreef:ook Gijs is vrij om te kiezen tussen SV en HSV
- JolandaOudshoorn
Ik heb zojuist de HSV besteld, die ligt dus zaterdag klaar voor mij in de winkel!
Wat zal mijn zoon blij zijn!!! (en ik ook!!!)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Netjes hoorJolandaOudshoorn schreef:Ik heb zojuist de HSV besteld, die ligt dus zaterdag klaar voor mij in de winkel!

~~Soli Deo Gloria~~