Tiberius schreef:Bij ons zijn alle kassa's kletskassa's.

Tiberius schreef:Bij ons zijn alle kassa's kletskassa's.
Daar heb je zelfscankassa's voor.DDD schreef:In dat geval zou ik graag een afzonderlijke kassa hebben zonder kletspraatjes. Ik heb het al druk genoeg om alle vrienden bij te houden. Als er een oude mevrouw een praatje wil maken in de trein is dat ook prima, maar de pubers achter de kassa kletsen maar in hun vrije tijd, wat mij betreft.
DDD schreef:Dat krijg je als je een oude(re) man wordt.
1. Bij welke supermarkt zou je nooit kauwgom halen ?DDD schreef:Ik zeg heel vriendelijk 'goedenavond' -bijvoorbeeld-. Of 'hallo'. Maar ik hoef niet te horen dat het mooi weer is of te vertellen hoe het gaat met de kat van de buren. Maar het ligt niet zo scherp, soms zegt iemand iets leuks of valt er iets voor, en dat vind ik prima. Pas was er een jongen bij de Aldi die opmerkte dat ik veel lekkere dingen en veel kauwgom kocht. Dat was inderdaad zo die keer en dat vind ik verder prima. Dan zeg ik even aardig terug dat Aldi de lekkerste kauwgom heeft, bij mijn weten en dat ik daar niet zo vaak kom.
Maar ik zou er -gemiddeld genomen- niet op zitten te wachten om dat gesprek dan nog tien minuten voort te zetten
Als ik in de rij zou staan en zo'n situatie voor me zou meemaken in een supermarkt, ga ik blij naar huis.DDD schreef:Ik zeg heel vriendelijk 'goedenavond' -bijvoorbeeld-. Of 'hallo'. Maar ik hoef niet te horen dat het mooi weer is of te vertellen hoe het gaat met de kat van de buren. Maar het ligt niet zo scherp, soms zegt iemand iets leuks of valt er iets voor, en dat vind ik prima. Pas was er een jongen bij de Aldi die opmerkte dat ik veel lekkere dingen en veel kauwgom kocht. Dat was inderdaad zo die keer en dat vind ik verder prima. Dan zeg ik even aardig terug dat Aldi de lekkerste kauwgom heeft, bij mijn weten en dat ik daar niet zo vaak kom.
Maar ik zou er -gemiddeld genomen- niet op zitten te wachten om dat gesprek dan nog tien minuten voort te zetten
Wat maakt dat dan voor verschil ?DDD schreef:Nee. Ik wil altijd heel graag een kassabon. Zo rijk ben ik helaas niet.