Ja hoor! En achteraf is het altijd toch weer fijn geweest te zijn!jvdg schreef:Aan MM, die moed aan het verzamelen is.......
Heb je al wat?

Ja hoor! En achteraf is het altijd toch weer fijn geweest te zijn!jvdg schreef:Aan MM, die moed aan het verzamelen is.......
Heb je al wat?
Tja, ligt helemaal aan jezelf, maar goed ik heb het de 1e keer ook niet gehaald...helma schreef:mijn dochter die met rijexamen bezig is....
en gezakt is.....
sneu.
ik doe het maar in 1 berichtje, die teller van Gijs gaat me veel te hard
Gijs83 schreef:Tja, ligt helemaal aan jezelf, maar goed ik heb het de 1e keer ook niet gehaald...helma schreef:mijn dochter die met rijexamen bezig is....
en gezakt is.....
sneu.
ik doe het maar in 1 berichtje, die teller van Gijs gaat me veel te hard
het zou kunnen dat Gijs reageerde op de kleine lettertjes van Helma.Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Tja, ligt helemaal aan jezelf, maar goed ik heb het de 1e keer ook niet gehaald...helma schreef:mijn dochter die met rijexamen bezig is....
en gezakt is.....
sneu.
ik doe het maar in 1 berichtje, die teller van Gijs gaat me veel te hardwat een botte opmerking zeg...
Denk jeZita schreef:het zou kunnen dat Gijs reageerde op de kleine lettertjes van Helma.Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Tja, ligt helemaal aan jezelf, maar goed ik heb het de 1e keer ook niet gehaald...helma schreef:mijn dochter die met rijexamen bezig is....
en gezakt is.....
sneu.
ik doe het maar in 1 berichtje, die teller van Gijs gaat me veel te hardwat een botte opmerking zeg...
Maar het zou natuurlijk ook kunnen van niet.
vlinder schreef:Sja, dat zou ook kunnen, maar dan zit de zin niet helemaal logisch in elkaar...
Ach ja, sommige mensen reageren gewoon temperamentvol.
Balen zeg!!henriët schreef:hoe het goed moet gaan komen met onze bank.
we hebben op een ongelukkige manier een flesje met vocht en schimmelweerder erop laten liggen dat is gaan lekken, nu zit er een gat inbebrand![]()
heb r zooo de balen van..
(heeft iemand ervaring met zoiets, wat er aan gedaan kan worden?)
nee dat is de beroerdigheid, t is vast.helma schreef:Balen zeg!!henriët schreef:hoe het goed moet gaan komen met onze bank.
we hebben op een ongelukkige manier een flesje met vocht en schimmelweerder erop laten liggen dat is gaan lekken, nu zit er een gat inbebrand![]()
zijn het losse kussens?
misschien kan een stoffeerder stof van de onderkant/achterkant van de bank overzetten
Of koop voor de helft van dat geld een nieuwe bij de bankendump in Kesteren.henriët schreef:nee dat is de beroerdigheid, t is vast.helma schreef:Balen zeg!!henriët schreef:hoe het goed moet gaan komen met onze bank.
zijn het losse kussens?
misschien kan een stoffeerder stof van de onderkant/achterkant van de bank overzetten
Maar ik laat vanavond mn broer er naar kijken, ooit werkte hij in een meubelzaak en hij is nogal handig..
maar ik baal er zooo van.
Het lijkt wel of er in huize Jean & Jet geen week voorbijgaat of er gaat iets (groots) kapot of stuk.
![]()
En natuurlijk weet ik wel, het is 'maar'aards goed, maar toch...
Jean heeft een meubelzaak gebeld en ws gaat t zo n 600-700 euro kosten. Dus als dat werkelijk zo is, gaan we wellicht de vakantie annuleren.....