t was uiteindelijk een beetje lastig te organiseren, doordat de kinderen natuurlijk ook steeds aandacht vroegen. Geeft niet heel erg hoor. 1 Petrus 1: 3-16 kun je voor jezelf nog eens nalezen.henriët schreef:((( alleen moeten we voortaan de bijbelstudie niet vergeten...dat vond ik t enige wat jammer was zeg maar.)))
MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ja inderdaad, ik zat dat zelf ook al te denken, vooral met de kinderen wordt dat lastig, desalniettemin was t een fijne en gezellige dag!Luther schreef:t was uiteindelijk een beetje lastig te organiseren, doordat de kinderen natuurlijk ook steeds aandacht vroegen. Geeft niet heel erg hoor. 1 Petrus 1: 3-16 kun je voor jezelf nog eens nalezen.henriët schreef:((( alleen moeten we voortaan de bijbelstudie niet vergeten...dat vond ik t enige wat jammer was zeg maar.)))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mafkees.Luther schreef:Het was aangenaam om zo met deze en gene kennis te mogen maken. Gelukkig hebben alle deelnemers beloofd om Luther niet van z'n anonimiteit te beroven...
Even nog wat wensen en dankwoorden:
Gijs83: Sterkte met de statistieken...(zet Jet maar weer bovenaan hoor!)
helma: Lekker hè, die bolussen (18 punten geloof ik)
Jolanda Oudshoorn: Doe je het zoontje-van nog de groeten?
Judith en Ichthus: Kijk, zo eng was het toch niet.....![]()
Hawk: Ja, ja, alleen zwaaien hè; volgende keer wil ik die hand ook even vasthouden hoor!
MarthaMartha: Volgende keer wel even melden in welk IKEA-filiaal de demoversie draait...
henriët: Lekker blijven ontspannen; tja de midnachtelijke strandwandeling .... wat in t vat zit, verzuurt niet!
Jean le Fontain: Jammer dat je pas na de tussenzang en het snoepje aankwam...
Uitspraak van de dag:
1. Eén van de jongsten van helma kwam parmantig op me af toen ik de auto stapte en vroeg: Hallo, bent u Luther?
2. Andere van helma tegen MarthaMartha: Jij hebt toch verkering met demo? Nou dat duurt niet lang, want een demoversie is zo afgelopen..
Het was leuk en gezellig!
Hebben jullie al wel op teken gecontroleerd? Er schijnen er daar nogal veel te zitten...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
JolandaOudshoorn schreef:Tja, zoonlief strooide de ananas over het gras uit, je krijgt die de eerstvolgende keer dat we elkaar ontmoeten!helma schreef:het was super gezellig!!!!!
enne Jo, bedankt voor de bolussen![]()
een reuze verrassing
oh ja, ik bedoelde natuurlijk jet w.b. die bolussen
oh die ananas had ik rustig opgegeten hoor
vieze varkens worden niet vet; zei mijn moeder vroeger altijd
en ziedaar....

Nee neehenriët schreef:Even nog ter aanvulling..
geroddeld over forummers is er niet.
er zijn wel wat namen heen en weer gevlogen.

Schijnt een verhoogd aantal UFO-meldingen te zijn binnengekomen van nicknames die rondvlogen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Het was idd lang niet zo eng als ik dacht.Luther schreef:Het was aangenaam om zo met deze en gene kennis te mogen maken. Gelukkig hebben alle deelnemers beloofd om Luther niet van z'n anonimiteit te beroven...
Even nog wat wensen en dankwoorden:
Gijs83: Sterkte met de statistieken...(zet Jet maar weer bovenaan hoor!)
helma: Lekker hè, die bolussen (18 punten geloof ik)
Jolanda Oudshoorn: Doe je het zoontje-van nog de groeten?
Judith en Ichthus: Kijk, zo eng was het toch niet.....![]()
Hawk: Ja, ja, alleen zwaaien hè; volgende keer wil ik die hand ook even vasthouden hoor!
MarthaMartha: Volgende keer wel even melden in welk IKEA-filiaal de demoversie draait...
henriët: Lekker blijven ontspannen; tja de midnachtelijke strandwandeling .... wat in t vat zit, verzuurt niet!
Jean le Fontain: Jammer dat je pas na de tussenzang en het snoepje aankwam...
Uitspraak van de dag:
1. Eén van de jongsten van helma kwam parmantig op me af toen ik de auto stapte en vroeg: Hallo, bent u Luther?
2. Andere van helma tegen MarthaMartha: Jij hebt toch verkering met demo? Nou dat duurt niet lang, want een demoversie is zo afgelopen..

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
altijd al een vermoeden gehad wie hawk was...en ja hoor...kom-ie ineens voorbijwandelen 

Jammer dat ik toen al weg was.....helma schreef:altijd al een vermoeden gehad wie hawk was...en ja hoor...kom-ie ineens voorbijwandelen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Jammer dat ik toen al weg was.....helma schreef:altijd al een vermoeden gehad wie hawk was...en ja hoor...kom-ie ineens voorbijwandelen
ach...misschien durft-ie een volgende keer wel...
dan ontmoet je hem ook es een keer

Tja, ik had m'n Bijbeltje nog wel meegenomen, maar is helaas onaangeroerd gebleven. Naar Ouddorp krijg je me niet gauw. Minimaal 35 personen? Je wilt me nog wel wat. Ik denk niet dat je het gaat halen, maar succes er iig mee!henriët schreef:Zo,
dan nu nog een berichtje van de verst rijdende forumster.
Tja, na al deze voorgaande topics kan ik t natuurlijk niet maken om te zeggen dat t niet leuk was ofzo, maar gelukkig, dat hoeft ook helemaal niet, want t was echt erg gezellig.
((( alleen moeten we voortaan de bijbelstudie niet vergeten...dat vond ik t enige wat jammer was zeg maar.)))
Het was heerlijk weer, de kinderen genooooten.
Kortom, fijne/ gezellige ontmoeting, voor herhaling vatbaar..
((( optie .. ouddorp.. strandbbq, maar zoiets alleen bij minimaal 35 personen.. )))
- MarthaMartha
je kende hem?helma schreef:altijd al een vermoeden gehad wie hawk was...en ja hoor...kom-ie ineens voorbijwandelen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het was het mooiste weer wat denkbaar was. Dubbel jammer dat ik niet kon. Volgende keer in Ouddorp, lees ik?
Tsja ik had best wel eventjes willen komen praten hoor helma, zo bang ben ik niethelma schreef:Ichtus schreef:Jammer dat ik toen al weg was.....helma schreef:altijd al een vermoeden gehad wie hawk was...en ja hoor...kom-ie ineens voorbijwandelen
ach...misschien durft-ie een volgende keer wel...
dan ontmoet je hem ook es een keer

@helma, je kende me nog niet? wie herkende mij dan?
Zozo ik ben dus door meer als 2 mensen gesignaleerdLuther schreef:Hawk: Ja, ja, alleen zwaaien hè; volgende keer wil ik die hand ook even vasthouden hoor!

Als die volgende keer ook een beetje dichtbij is wil ik er wel over nadenken
- JolandaOudshoorn
Ik heb Hawk ook zien zwaaien
Enne Luther, de groeten terug van het zoontje-van!! Hij vroeg zich af hoe ik mvg ken
Ik zal hem maar niet op RF uitnodigen;)

Enne Luther, de groeten terug van het zoontje-van!! Hij vroeg zich af hoe ik mvg ken

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jammer genoeg heb ik jullie niet gezien, de enigen die ik gezien hebben waren de 2 die in het veld zatenJolandaOudshoorn schreef:Ik heb Hawk ook zien zwaaien![]()
Enne Luther, de groeten terug van het zoontje-van!! Hij vroeg zich af hoe ik mvg ken![]()
Ik zal hem maar niet op RF uitnodigen;)