Welke van de twee kies je? (spelletje)
- Wilma van den Berg
Liefdejvdg schreef:Staal.Rochus schreef:Ik kan het wel enigszins begrijpen hoorjvdg schreef: :roll: :shock:Beetje plagen. Het zijn overigens wel bestaande woorden.
Ik zal je nu niet met de uitleg vermoeien, maar beide woorden komen uit de Sterkteleer.
Staal of kunststof?
Geloof of Hoop?
op visite gaan of visite ontvangen
Dat is geen antwoord, Helma!helma schreef:Liefdejvdg schreef:Staal.Rochus schreef:Ik kan het wel enigszins begrijpen hoorjvdg schreef: :roll: :shock:Beetje plagen. Het zijn overigens wel bestaande woorden.
Ik zal je nu niet met de uitleg vermoeien, maar beide woorden komen uit de Sterkteleer.
Staal of kunststof?
Geloof of Hoop?
op visite gaan of visite ontvangen
Jouw tweetal vervalt dus! :mrgreen:
Geloof gaat altijd gepaard met hoop dus dan kan je beter Geloof kiezen... maar ik vind het antwoord van Helma idd ook het beste 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het enige juiste!Marnix schreef:Geloof gaat altijd gepaard met hoop dus dan kan je beter Geloof kiezen... maar ik vind het antwoord van Helma idd ook het beste
en al ware het, dat ik al het geloof had, zodat ik bergen verzette, en de liefde niet had, zo ware ik niets.
spruiten of spinazie
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?