Daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven, net als over de vraag of je dat nu wel of niet vóór je veertigste moet doen... 8)Adorote schreef:De vraag is ,is trouwen wel zo verstandig ,mooie dag klimaatsdag of niet.
Wist je dat . . . [3]
of de vraag of de komma nu vóór of na de spatie moet :mrgreen:Josephus schreef:Daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven, net als over de vraag of je dat nu wel of niet vóór je veertigste moet doen... 8)Adorote schreef:De vraag is ,is trouwen wel zo verstandig ,mooie dag klimaatsdag of niet.
:mrgreen:Hendrikus schreef:of de vraag of de komma nu vóór of na de spatie moet :mrgreen:Josephus schreef:Daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven, net als over de vraag of je dat nu wel of niet vóór je veertigste moet doen... 8)Adorote schreef:De vraag is ,is trouwen wel zo verstandig ,mooie dag klimaatsdag of niet.
Soms verwoorden mensen dingen die bij anderen ook leven. 8)
Teveel mensen trouwen maar een eind weg hebben er niet goed over nagedacht, een heel leven met zijn twee,niet voor niets gaat een op de drie huwelijken fout en volgt een scheiding,in alle lagen van de bevolking.Kortom trouwen doe je niet zomaar , en het is meer dan wat vrijen met elkaar en leuke dingen doen ; een huwelijk is veel meer dan dat.
zo, dat lucht op hè?Adorote schreef:Teveel mensen trouwen maar een eind weg hebben er niet goed over nagedacht, een heel leven met zijn twee,niet voor niets gaat een op de drie huwelijken fout en volgt een scheiding,in alle lagen van de bevolking.Kortom trouwen doe je niet zomaar , en het is meer dan wat vrijen met elkaar en leuke dingen doen ; een huwelijk is veel meer dan dat.
tegen wie had je 't eigenlijk? 8)
- JolandaOudshoorn
een heeeel klein beetje heeft hij wel gelijk, alleen zegt hij het nu tegen de verkeerde doelgroepHendrikus schreef:zo, dat lucht op hè?Adorote schreef:Teveel mensen trouwen maar een eind weg hebben er niet goed over nagedacht, een heel leven met zijn twee,niet voor niets gaat een op de drie huwelijken fout en volgt een scheiding,in alle lagen van de bevolking.Kortom trouwen doe je niet zomaar , en het is meer dan wat vrijen met elkaar en leuke dingen doen ; een huwelijk is veel meer dan dat.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Je bent nog aardig helder op deze warme dag jvdg...... :mrgreen:jvdg schreef:Bruidsparen!wim schreef:Wie trouwen er vandaag?Hendrikus schreef:Voor de bruidsparen die vandaag trouwen is 't een stralende dag!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
dabbedoellikJolandaOudshoorn schreef:een heeeel klein beetje heeft hij wel gelijk, alleen zegt hij het nu tegen de verkeerde doelgroepHendrikus schreef:zo, dat lucht op hè?Adorote schreef:Teveel mensen trouwen maar een eind weg hebben er niet goed over nagedacht, een heel leven met zijn twee,niet voor niets gaat een op de drie huwelijken fout en volgt een scheiding,in alle lagen van de bevolking.Kortom trouwen doe je niet zomaar , en het is meer dan wat vrijen met elkaar en leuke dingen doen ; een huwelijk is veel meer dan dat.
- JolandaOudshoorn
nog twee nachtjes slapen en dan gaan we naar Denemarken voor twee weken. Wie heeft er nog tips? Ik ben van plan om Vederso op te zoeken( kreeg ik als tip door tijdens een preek :!: ) om het graf van Kaj Munk te bezoeken en in Kopenhagen natuurlijk het graf van Kierkegaard. Twee heel bijzondere mannen, ik heb me een beetje in hun leven verdiept! Veder natuurlijk Legoland en veel vissen, fietsen en wandelen. Waarschijnlijk wordt ook Grivskund Zoo (of zoiets) bezocht. Wie heeft er nog tips? ( wel snel, morgen zal ik waarschijnlijk niet meer hier te vinden zijn
)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Qua natuurschoon een tip: het voorlopergebergte van de grensbergen, boven Götenborg zo naar het noorden tot en met de grens met Noorwegen.
Onverwachte binnenmeren, héél diep én héél blauw, tussen hoog oprijzende loodrechte bergwanden..............en dwars door de bergen de schitterende wandelpaden, uitgesleten door weer en wind.
Een korte oversteek met de ferry of trein, zéér aan te bevelen, prachtige dagtocht!!
Onverwachte binnenmeren, héél diep én héél blauw, tussen hoog oprijzende loodrechte bergwanden..............en dwars door de bergen de schitterende wandelpaden, uitgesleten door weer en wind.
Een korte oversteek met de ferry of trein, zéér aan te bevelen, prachtige dagtocht!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- J.C. Philpot
Als je nog een kerk zoekt in Kopenhagen: ik heb destijds de First International Baptist Church of Copenhagen (http://www.fibc.dk bezocht.
.......ene J.C. Philpot aan een enkele forummer tijdens de meeting heeft toegezegd zo snle mogelijk de gemaakte foto's per e-mail te sturen, dit ná verwijdering van een tweetal forummers die niet op de foto wilden?
.......ene J.C. Philpot die toezegging nog niet gestand heeft gedaan??
.......dat FOEI, schánde is :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
..... ik er wel van uitga, dat deze foto's binnen de kring van meetingbezoekers blijftRens schreef:.......ene J.C. Philpot aan een enkele forummer tijdens de meeting heeft toegezegd zo snle mogelijk de gemaakte foto's per e-mail te sturen, dit ná verwijdering van een tweetal forummers die niet op de foto wilden?
..... ik ook wel interesse heb in die aan voorzeide doelgroep rondgemailde foto's
Een bezoek aan het graf van Kaj Munk is (gelukkig) niet spectaculair, maar wel de moeite waard.JolandaOudshoorn schreef:nog twee nachtjes slapen en dan gaan we naar Denemarken voor twee weken. Wie heeft er nog tips? Ik ben van plan om Vederso op te zoeken( kreeg ik als tip door tijdens een preek :!: ) om het graf van Kaj Munk te bezoeken en in Kopenhagen natuurlijk het graf van Kierkegaard. Twee heel bijzondere mannen, ik heb me een beetje in hun leven verdiept! Veder natuurlijk Legoland en veel vissen, fietsen en wandelen. Waarschijnlijk wordt ook Grivskund Zoo (of zoiets) bezocht. Wie heeft er nog tips? ( wel snel, morgen zal ik waarschijnlijk niet meer hier te vinden zijn)
Geen poespas, geen tourisme, maar serene stilte in een verstilde omgeving.
Die Zoo ken ik niet en ik kan je dus ook niet waarschuwen m.b.t. gorilla's enzo....... Oppassen dus!
Een goede vakantie toegewenst!