Nee, dat heeft er niets mee te maken.oesterschelpje schreef:Tjoh, wat toevallig, ik ook.....Auto schreef:Hmm, herkenbaarMister schreef:Enigszins prikkelbaar
Zou het aan het weer liggen?
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
'k Ben volop bezig met de boekenkast boven op zolder. Heerlijk weer hiervoor! 
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gaat ie weer een beetje?Mister schreef:Enigszins prikkelbaar
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Gaat ie weer een beetje?Mister schreef:Enigszins prikkelbaar
Mister schreef:henriët schreef:Gaat ie weer een beetje?Mister schreef:Enigszins prikkelbaar
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dankbaar voor alle mensen die zich zo inzetten!!waaronder ook rf ers!
Heel hartelijk dank.
Wat zeggen woorden weinig eigenlijk, maar dank vanuit de grond van mijn hart!

Heel hartelijk dank.
Wat zeggen woorden weinig eigenlijk, maar dank vanuit de grond van mijn hart!
- Neeltje Jans
Rustig en kalm, na een fjin gesprek met de ds
Neeltje Jans, moeder van 4
verdrietig, gisteren zwaar gesprek gehad met maatschappelijk werkster en mijn levensloop besproken, heel heftig allemaal
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Sterkte. Soms zijn die gesprekken erg pittig. Daar wordt je gedeprimeerd van. Toch maar het doel voor ogen houden.Mariavt schreef:verdrietig, gisteren zwaar gesprek gehad met maatschappelijk werkster en mijn levensloop besproken, heel heftig allemaal
Vaak leer je jezelf en je reacties op dingen begrijpen. Dat zou al winst zijn.
Opgelucht. Weer terug van uitje en veilig thuis.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankbaar en trots!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
oeihhh.. jvdg bent u een instrument?jvdg schreef:Ontstemd