Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Heel veel leuke dingen bij intratuin vandaan..... daarna aan het knutselen geweest met mijn schoonzus..... met als resultaat een beregezellige kamer vol groen, rood, wit en zilver.... (en een hele gezellige morgen gehad)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Als dit de titel van een donald duck was geweest was het een bevestiging van occultisme. Nu het een oude slogan is raadt je het boek zelfs aan....soms begrijp ik niets van de tegenstrijdigheden in je posten hoor Dia.-DIA- schreef:Als je oude advetenties leest... (uiterst vermakelijk!) was het summum van verzorging in de jaren 30 SUNLIGHT ZEEP.henriët schreef:Wanneer make-up wordt toegepast als verzorging, waarbij je dus jezelf blijft, ( geen dikke lagen foundation/ zware oogschaduw/ eyeliner, zie ik er persoonlijk geen moeilijkheden in.
Maar goed, misschien dat ik daarin nog wel eens verander.
Een beetje puur als verzorging.
En als je een ontsierend wondje had, smeerde je er een laagje PUROL op.
Ik heb een erg mooi boek, uitgegeven ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van de Wasmiddelentak van Unilever
in Nederland. Een boek vol met oude advetenties. Ik denk dat het boek niet te koop is, anders zou ik het iedereen willen aanraden! Advertenties van 1900-1930.
De titel van het mooie boek klinkt welhaast religieus: ALMACHTIG TEGENOVER ONREINHEID
(slogan van Sunlight in de jaren '20-'30)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Mijn basistoets muziek is binnen, 93%. Nu nog maar 1 basistoets te gaan. En de rest dan....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- aan beide kanten van mijn spiegel boven de schouw een soort van fakkel, maar dan een stompkaar ipv de mogelijkheid het uiteinde in brand te steken.
let sin never hold true, that Love never broke through.
De nieuwe cd van Psallite Deo: Bethlehem. Tot nu toe erg mooi.
Die cd is al een jaar oud, vorig jaar december stond al een recensie in het RDZita schreef:De nieuwe cd van Psallite Deo: Bethlehem. Tot nu toe erg mooi.
http://www.refdag.nl/muziek/gedraaid/be ... o_1_521993
~~Soli Deo Gloria~~
Hmmm... natuurlijk het is een cadeau...dennis schreef:Mijn oudste zoon is vakkenvuller bij de AH en hij was
NIET blij met zijn pakket.
Natuurlijk hebben we hem verteld dat hij een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Maar...
Maar vergelegen met voorgaande jaren heeft AH (en Etos en Gall & Gall) wel wat
bezuinigd op de pakketen...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Katharina van Bora
Een boodschappenkrat met inhoud!
van mijn schoonzus en zwager!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- JolandaOudshoorn
Mijn boodschappen voor de verjaardag van de jongste en de kerst. Wat een drukte in de supermarkt, maar nu ben ik er wel vanaf.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
eindejaarsgeschenken....
een kist mega sinaasappels
1 kg gerookte zalm
Boek: Matthew Mead: Jong onder het juk van Christus
snijplank met fles wijn en zoutjes
fles wijn
en nog meer....
1 kg gerookte zalm
fles wijn
en nog meer....
Ik merk hieruit op dat de Kasteelheer weer veel bezoek heeft gehadhelma schreef:eindejaarsgeschenken....
1 kg gerookte zalm
fles wijn
en nog meer....

De 13e maand was binnen dus vanmiddag moest er wat geshopt worden.
Naast datgene wat echt nodig was voor mijzelf een extraatje: cursusboeken Vaarbewijs I en II.
Nu dus de zelfstudie en later de examens aanvragen zodat ik voor de zomer klaar ben.
Naast datgene wat echt nodig was voor mijzelf een extraatje: cursusboeken Vaarbewijs I en II.
Nu dus de zelfstudie en later de examens aanvragen zodat ik voor de zomer klaar ben.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
de boodschappen t/m maandag.....
ik dacht slim te zijn en iedereen voor, al die moeders die eerst naar school moeten enzo, dus ik was om 8 uur bij de supermarkt.....
Hele winkel mudvol, er hadden er blijkbaar meer dit idee opgevat. Het was een flinke onderneming met kinderwagen en karretje... maar het is gelukt, de boodschappen zijn binnen en opgeruimd.
Verdere aanwinst: het kerstpakket van demo.... altijd leuk om uit te pakken.... heel grappig was de sneeuwpopset die erin zat: een hoed, wortel, pijp en knopen voor een heuse sneeuwpop.
ik dacht slim te zijn en iedereen voor, al die moeders die eerst naar school moeten enzo, dus ik was om 8 uur bij de supermarkt.....

Verdere aanwinst: het kerstpakket van demo.... altijd leuk om uit te pakken.... heel grappig was de sneeuwpopset die erin zat: een hoed, wortel, pijp en knopen voor een heuse sneeuwpop.
En aangezien het wel even kan duren voordat de sneeuw komt, kan je het demo nog aantrekken. Zal hem goed staan!MarthaMartha schreef:
- MarthaMartha
Auto schreef:En aangezien het wel even kan duren voordat de sneeuw komt, kan je het demo nog aantrekken. Zal hem goed staan!MarthaMartha schreef: