De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 22:33
Denk ook niet dat curatorium zulke dingen kan voorkomen.. en testjes afnemen helpt natuurlijk ook niet. Dit hoort er toch ook wel beetje bij? Zo nu en dan vliegt er wel eens een dominee uit de bocht.. dat wordt nu dus allemaal netjes opgelost door hem emeritaat te geven. Dus volgens mij gaat het prima allemaal
Je doet precies hetzelfde als JanRap. Wie zegt dat de dominee uit de bocht is gevlogen? Dan zou hij geschorst zijn geweest of losgemaakt. Echt kwalijk deze aannames. De man kan zich niet verweren ook.
Ja, dat weet ik ook niet. Was toch in het nieuws? Maar je hebt gelijk. Je moet dit niet zien als “de waarheid” maar een reactie op de “aanname” dat het niet lekker loopt.
Met deze reactie wijs jij al meteen de kant aan die jij denkt dat de schuld heeft zonder ook maar kennis te hebben van de situatie. Klakkeloos cvandaag geloven. Als een dominee fout zit zou hij overigens geen eervol emeritaat krijgen.
Kan wel denk ik.. Soort liefdevolle actie . Maar ik weet het ook niet. Maakt me verder ook allemaal niet zoveel uit. Ze zullen vast wel goed over nadenken allemaal