Geen. ‘t Is geen babbelbox.HersteldHervormd schreef:
Mayo.
Wel of geen livechat op RF?
Rozen of hortensia’s?
Geen. ‘t Is geen babbelbox.HersteldHervormd schreef:
Mayo.
Wel of geen livechat op RF?
Beiden, alleen beiden tegelijk oppakken is lastig. Op dit moment eten wij minder vlees. Volgend jaar schaffen we een elektrische fiets aan en dan heb ik de auto voor mijn werk niet meer nodig.Mannetje schreef:Rozen, alleen die doorns he...
Minder vlees eten of minder de auto gebruiken?
Schuur met potdekselwerk en oranje dakpannen.merel schreef:Beiden, alleen beiden tegelijk oppakken is lastig. Op dit moment eten wij minder vlees. Volgend jaar schaffen we een elektrische fiets aan en dan heb ik de auto voor mijn werk niet meer nodig.Mannetje schreef:Rozen, alleen die doorns he...
Schuur of berging
Lezen..Herman schreef:Schuur met potdekselwerk en oranje dakpannen.merel schreef:Beiden, alleen beiden tegelijk oppakken is lastig. Op dit moment eten wij minder vlees. Volgend jaar schaffen we een elektrische fiets aan en dan heb ik de auto voor mijn werk niet meer nodig.Mannetje schreef:Rozen, alleen die doorns he...
Schuur of berging
Lezen of studeren
strandMannetje schreef:Strandhuis, maar wel op een privéstrand.
Wandelen door de duinen of over het strand?
Arriveren, ik vind privé autorijden prima, maar op werk vind ik autorijden over het algemeen vervelender. Het brengt een hoop stress mee. Ik zie het als verloren tijd.Erik1960 schreef:strandMannetje schreef:Strandhuis, maar wel op een privéstrand.
Wandelen door de duinen of over het strand?
onderweg zijn of arriveren?
Koud water uit een glas en heet water uit en mok.Mannetje schreef:Gewoon uit de kraan, maar wel eerst in een glas of bekertje. Zo uit de straal drinken vind ik niet fijn.
Water uit een glas of uit een mok drinken?
Inflatie.KDD schreef:Koud water uit een glas en heet water uit en mok.Mannetje schreef:Gewoon uit de kraan, maar wel eerst in een glas of bekertje. Zo uit de straal drinken vind ik niet fijn.
Deflatie of Inflatie?
Postbode. Die brengt minder afvalJob schreef:Inflatie.KDD schreef:Koud water uit een glas en heet water uit en mok.Mannetje schreef:Gewoon uit de kraan, maar wel eerst in een glas of bekertje. Zo uit de straal drinken vind ik niet fijn.
Deflatie of Inflatie?
Postbode of pakketbezorger?
Hmm. Hier brengt de postbode onophoudelijk loterijbrieven.Ararat schreef:Postbode. Die brengt minder afvalJob schreef:Inflatie.KDD schreef:Koud water uit een glas en heet water uit en mok.Mannetje schreef:Gewoon uit de kraan, maar wel eerst in een glas of bekertje. Zo uit de straal drinken vind ik niet fijn.
Deflatie of Inflatie?
Postbode of pakketbezorger?
Nooit meer op vakantie gaan of nooit meer werken?
AribPiet Puk schreef:Nijboer of Kuijken?