Beroerd weinig

merel schreef:Zie de topictitel
Orchidee schreef:Ja duhh, DAT begrijp ik wél!merel schreef:Vrouwen zonder baarmoeder hebben een nog grotere kans op verzakkingen.Ditbenik schreef:Mijn moeder had geen baarmoerder meer dus door een verzakking kon het niet komen. Ze had wel heel, heel vaak blaasontsteking en uiteindelijk is ze overleden aan een verwaarloosde blaasontsteking. Altijd de huisarts raadplegen dus.merel schreef:Bij vrouwen van middelbare leeftijd met meerdere kinderen is de oorzaak meestal een verzakking
maar ik ga vandaag lekker werken, heerlijk!
@ orchidee zwangerschappen, natuurlijke bevallingen en de overgang zorgen voor een minder stevige bekkenbodemspieren, waardoor baarmoeder, blaas en darmen kunnen verzakken
Ik vroeg wat een blaasontsteking ermee te maken heeft dat je vandaag heerlijk ging werken
Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest
Zeker, maar ik heb zo'n vermoeden dat jouw advies te laat komt.Terri schreef:Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest
Mara schreef:Zeker, maar ik heb zo'n vermoeden dat jouw advies te laat komt.Terri schreef:Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest![]()
Ik heb de voetbaltas en ik hang indien mogelijk de shirtjes en broekjes buiten aan de lijn, want dan zijn ze in een mum droog.
Maar vandaag niet, de kloven sprongen spontaan in mijn vingers.
Extra warm aangekleed... bedankt voor de goede zorgenTerri schreef:Mara schreef:Zeker, maar ik heb zo'n vermoeden dat jouw advies te laat komt.Terri schreef:Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest![]()
Ik heb de voetbaltas en ik hang indien mogelijk de shirtjes en broekjes buiten aan de lijn, want dan zijn ze in een mum droog.
Maar vandaag niet, de kloven sprongen spontaan in mijn vingers.
Hoe bedoel je zoekopdrachten?Dodo schreef:Kan ik je nog zoekopdrachten geven voor je kringloop?
Eigenlijk wil ik een keer langskomen, maar ik hoef bijna nooit die kant op...
Daar heb je toch Marktplaats voor?Dodo schreef:Kan ik je nog zoekopdrachten geven voor je kringloop?
Dingen die ik altijd zoek in een kringloop. Gouden boekjes, bijvoorbeeld. Die spaar ik.liz boer schreef:Hoe bedoel je zoekopdrachten?Dodo schreef:Kan ik je nog zoekopdrachten geven voor je kringloop?
Geef maar een verlanglijstje op, ik kijk voor meer mensen naar boeken, als ik ze zie geef ik je een seintje... dan hou ik ze even achter voor je...Dodo schreef:Dingen die ik altijd zoek in een kringloop. Gouden boekjes, bijvoorbeeld. Die spaar ik.liz boer schreef:Hoe bedoel je zoekopdrachten?Dodo schreef:Kan ik je nog zoekopdrachten geven voor je kringloop?
Marktplaats is ook leuk, maar die verzendkosten maken het wel duur.