Kan je nagaan hoe erg het isOrchidee schreef:SMS duimIchtus schreef:Een overbelaste duim ofzo![]()
je hebt trouwens dubbelgepost![]()

Kan je nagaan hoe erg het isOrchidee schreef:SMS duimIchtus schreef:Een overbelaste duim ofzo![]()
je hebt trouwens dubbelgepost![]()
Weet iemand nog een goeie besteding voor die boekenbon???Gijs83 schreef:-boekenbon van 15 euro voor invullen van de vragenlijst over werkdruk bij TNT
-de al zeer lang verwachtte spijkerbroeken van TNT, expres 10 cm langer gemaakt dan grootste maat, daar moet een aparte order voor geplaatst en duurt wel 3 maanden voor je die krijgt...
een boek misschien?Gijs83 schreef:Weet iemand nog een goeie besteding voor die boekenbon???Gijs83 schreef:-boekenbon van 15 euro voor invullen van de vragenlijst over werkdruk bij TNT
-de al zeer lang verwachtte spijkerbroeken van TNT, expres 10 cm langer gemaakt dan grootste maat, daar moet een aparte order voor geplaatst en duurt wel 3 maanden voor je die krijgt...
Beetje wonderlijk bericht met die 2 duimen ernaast....Ichtus schreef:Een overbelaste duim ofzo
Dan is de vraag wat is een aanrader voor 15 euro? Ik zit nu te denken aan een bestseller van Ds.van Ruitenburg. Er zijn er al wat. Welke lijkt jullie het beste voor mij?Lassie schreef:een boek misschien?Gijs83 schreef:Weet iemand nog een goeie besteding voor die boekenbon???Gijs83 schreef:-boekenbon van 15 euro voor invullen van de vragenlijst over werkdruk bij TNT
Een hele mooie, maar daar heb ik wel tien van die bonnen voor nodig:Gijs83 schreef:Weet iemand nog een goeie besteding voor die boekenbon???Gijs83 schreef:-boekenbon van 15 euro voor invullen van de vragenlijst over werkdruk bij TNT
refo schreef:Beetje wonderlijk bericht met die 2 duimen ernaast....Ichtus schreef:Een overbelaste duim ofzo
Lijkt net of het van het bidden komt, maar er staat een fouet naast.Ichtus schreef:refo schreef:Beetje wonderlijk bericht met die 2 duimen ernaast....Ichtus schreef:Een overbelaste duim ofzo
Als er niet uitkomt, Gijs, zal ik je mijn adres PB'en.Gijs83 schreef:Dan is de vraag wat is een aanrader voor 15 euro? Ik zit nu te denken aan een bestseller van Ds.van Ruitenburg. Er zijn er al wat. Welke lijkt jullie het beste voor mij?Lassie schreef:een boek misschien?Gijs83 schreef:Weet iemand nog een goeie besteding voor die boekenbon???Gijs83 schreef:-boekenbon van 15 euro voor invullen van de vragenlijst over werkdruk bij TNT
MarthaMartha schreef:babybadje + standaard, luieremmer, borstel en kammetje, badthermometer, wasbak, zeepdoosje....
leuke aanbieding bij babymax!
en zó genieten van al die spulletjes, elke keer wat...
Hier word ik nieuwsgierig van....helma schreef:MarthaMartha schreef:babybadje + standaard, luieremmer, borstel en kammetje, badthermometer, wasbak, zeepdoosje....
leuke aanbieding bij babymax!
en zó genieten van al die spulletjes, elke keer wat...
ik heb zó'n leuk kadootje voor je