Ja... Het laat ons zien dat alle digitale middelen ook maar een beperkte capaciteit hebben.Hendrikus schreef:Was sneller voorbij dan die van 112Jantje schreef:... er wéér een storing is? Dit keer bij onze grote vriend Appie.
Wist je dat...
-
- Verbannen
Re: Wist je dat........[7]
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik ben overigens wel benieuwd naar de technische oorzaak.Tiberius schreef:De storing lag bij KPN. Als jij een KPN-abonnement hebt, kan je helemaal niet bellen.
112 heeft backuplijnen maar niet via andere interconnects verwacht ik.
Vodafone kon gisteren, vast en mobiel, namelijk nog steeds bellen en gebeld worden.
Bij een systeem als 112 zou ik toch wel backuplijnen adviseren van verschillende providers, eventueel ook nog op 4G.
Wat geinig.. er is nu ook Desiree pindakaas. Het smaakt overigens net als de gewone calve pindakaas... 

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Veel mensen weten niet dat hersenaandoeningen op weg zijn de grootste ziekten van Nederland te worden"
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1667504 ... rsenziekte
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1667504 ... rsenziekte
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat je allemaal voor namaak in de winkel ziet staan. Zo trof ik eens een pot aardbeienjam aan. Op het etiket stond vermeld: met chemisch bereide pitjes.....
Dan krijgt de fabrikant vroeg of laat wel te doen met de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit!Boertje schreef:Wat je allemaal voor namaak in de winkel ziet staan. Zo trof ik eens een pot aardbeienjam aan. Op het etiket stond vermeld: met chemisch bereide pitjes.....
Zo had Campina bijvoorbeeld in zijn vanillevla 0 % vanille, en dat moest meteen gecorrigeerd worden.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zolang het op het etiket staat, en dat stond het, en geen verboden kleur of hulpstoffen bevat mag het helaas.
Dan moeten we direct in actie komen! Maak de spandoeken en borden gereed en zo snel mogelijk naar het Malieveld!Boertje schreef:Zolang het op het etiket staat, en dat stond het, en geen verboden kleur of hulpstoffen bevat mag het helaas.
Actie! Actie! Actie!
- Dodo
Het verbaast me dat ze het woord chemisch gebruiken. Dat is niet een woord dat het goed doet bij consumenten.Boertje schreef:Zolang het op het etiket staat, en dat stond het, en geen verboden kleur of hulpstoffen bevat mag het helaas.
Maar het idee en daar ging het mij om, wie koopt nou zoiets...
Koopjesjagers? Was het in de EU gemaakt?Boertje schreef:Maar het idee en daar ging het mij om, wie koopt nou zoiets...
Kun je een merk noemen, want dit aangaande ben ik wel nieuwsgierig.... :

Helaas niet meer het is al jaren geleden, ik zag het ooit bij de Aldi.
- Dodo
Maar er is toch niets nieuws onder de zon? De vezels in de sinaasappelsap waren wortelschilfers. De kleur van aardbeienjam kwam van bietjes. Dat soort dingen gebeurde volop. Het gaf ook geen gevaar voor de gezondheid, je werd alleen een beetje bedrogen.
Wist je dat de 112-storing weer is opgeheven? Niemand die dit al gemeld had. Belde vanmiddag de tiplijn van de Telegraaf, die vertelden me dat 

- Dodo
Refoforum nu ook wordt genoemd op AD.nl... Ik zal de link naar het artikel maar niet plaatsen, om platgetreden discussies te vermijden. Maar we worden gelezen!