waar en van wie ken ik dat nog meer???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Simon schreef:maar je moet mij maar niet altijd te serieus nemen:
Ik ben nieuw
Ja...hallooooo.....moet ik het hele tapijt weghalen soms?????? Als ik in de spiegel ijk kan ik hem met m'n gok aanwijzen.............nou ja, bescheiden gok dan hé....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Licht eens een tipje van de sluier op.Petrus schreef:waar en van wie ken ik dat nog meer???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Simon schreef:maar je moet mij maar niet altijd te serieus nemen:
Bescheiden zei je toch hé!!! :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:Ja...hallooooo.....moet ik het hele tapijt weghalen soms?????? Als ik in de spiegel ijk kan ik hem met m'n gok aanwijzen.............nou ja, bescheiden gok dan hé....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Licht eens een tipje van de sluier op.Petrus schreef:waar en van wie ken ik dat nog meer???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Simon schreef:maar je moet mij maar niet altijd te serieus nemen:
Ik ben nieuw
Hallo allemaal,
Beetje zenuwachtig, want na een jaar meelezen gaat het nu toch gebeuren: mijn eerste post(ing?).
Na zoveel meelezen voelde ik me ondertussen toch wel verplicht om ook mee te doen. Want helemaal netjes is het eigenlijk niet: alles van jullie kunnen lezen, en zelf buiten beeld blijven.
Én; gelijk een hele goede manier om het discussieren niet te verleren.
Dus ik ga het eens proberen... Ben benieuwd hoe het gaat lopen!
[color=darkblue][I]En vraag me nu gelijk af of ik het wel begrijp, en mijn reactie op deze manier ook in de goede topic komt. Daar gaat tie dan...[/I][/color]
Beetje zenuwachtig, want na een jaar meelezen gaat het nu toch gebeuren: mijn eerste post(ing?).
Na zoveel meelezen voelde ik me ondertussen toch wel verplicht om ook mee te doen. Want helemaal netjes is het eigenlijk niet: alles van jullie kunnen lezen, en zelf buiten beeld blijven.
[color=darkblue][I]En vraag me nu gelijk af of ik het wel begrijp, en mijn reactie op deze manier ook in de goede topic komt. Daar gaat tie dan...[/I][/color]
Re: Ik ben nieuw
Nou, wat mij betreft ben je van harte welkom!!!!Ma Vis schreef:Hallo allemaal,
En vraag me nu gelijk af of ik het wel begrijp, en mijn reactie op deze manier ook in de goede topic komt. Daar gaat tie dan...
En zenuwen hoef je absoluut niet te hebben.
Wat mij intrigeert is de aanduiding van jouw woonplaats.
Wat is daar de betekenis van?
-
Nou Edele strijdster, je hebt bijna gelijk.
En refo gaat helemaal de goede kant uit.
't is Zonder Vaste Woon of Verblijf Plaats.
Op vaders pad op 't moment.
Bijna in een woonwagen. Maar die moet nog bewoonbaar verklaard worden.
En ik heb een fout gemaakt: de voorwaarden geaccordeerd.
Maar ik behoor eigenlijk niet tot een van de genoemde kerkgenootschappen.
Maar ik geloof niet dat dat écht een probleem hoeft te zijn toch.
Want dat is bij meer van jullie het geval begrijp ik.
Maar waarom zie ik de smilies en de letteropmaak niet op de juiste manier terug? Doe ik nou iets fout?
Op vaders pad op 't moment.

Maar waarom zie ik de smilies en de letteropmaak niet op de juiste manier terug? Doe ik nou iets fout?
- Oude-Waarheid
Ma Vis,Ma Vis schreef:Nou Edele strijdster, je hebt bijna gelijk.
Op vaders pad op 't moment.![]()
Denk dat wij allen geen vaste woon of verblijfplaats hier hebben
wat dat aan gaat zijn we gelijk
-
[quote]Als je je maar netjes gedraagt [/quote]
Da's moeilijk, want ik ben dubbelbelast. Woonwagenbewoners hebben natuurlijk ook al niet zo'n beste naam.
Maar ik doe m'n best hoor.
En hoeveel kinderen we hebben IPa Vis en ik); 2 wondertjes.
Ben er nog elke dag blij mee. Ook al maken ze soms wat gekke vissesprongen. (Is dat de juiste nieuwe spelling?)
Je hebt gelijk Oude Waarheid. En dat te weten maakt het wat makkelijker om híer zonder vaste woon of verblijfplaats te verkeren met 2 kinderen...
Da's moeilijk, want ik ben dubbelbelast. Woonwagenbewoners hebben natuurlijk ook al niet zo'n beste naam.
Maar ik doe m'n best hoor.
En hoeveel kinderen we hebben IPa Vis en ik); 2 wondertjes.
Ben er nog elke dag blij mee. Ook al maken ze soms wat gekke vissesprongen. (Is dat de juiste nieuwe spelling?)
Je hebt gelijk Oude Waarheid. En dat te weten maakt het wat makkelijker om híer zonder vaste woon of verblijfplaats te verkeren met 2 kinderen...