Nee, ik maak altijd gebruik van gratis reclame in de refobladenJantje schreef:Goed de refobladen in de gaten houden, wie weet adverteert hij wel.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
-
Jantje
- Verbannen
Gratis gebruik? Dan staat je evenement er dus wel in. Ik zal eens goed opletten!Ditbenik schreef:Nee, ik maak altijd gebruik van gratis reclame in de refobladenJantje schreef:Goed de refobladen in de gaten houden, wie weet adverteert hij wel.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Naar Amsterdam met de kinderen. Nu in het Joods Historisch Museum.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Vakantie: appels geraapt onder een appelboom op het park waar we verblijven. Geschild, in stukjes gesneden, beetje bladerdeeg erom, gebakken en opgegeten. Ons huisje ruikt nu heerlijk. De houtkachel snort, als ik naar buiten kijk zie ik de veelkleurige Belgische heuvelhellingen. Op schoot ligt 'hoor nu mijn stem' van Franca Treur. Daar ga ik nu weer in verder lezen. De jongens voetballen buiten. Straks gaan we de heuvel beklimmen met uitzicht over het dal. Dat doen we elk jaar weer. Omdat het zo mooi is.
Heel mooi Ad. (Maar pak lekker een oudvader, joh).
Mijn vrouw zit aan de andere kant van de kachel Herman. Zij leest Kohlbrugge. Af en toe draagt ze wat voor. Onze dominee preekt de laatste tijd over Jakob en we lezen Kohlbrugges Schriftverklaringen mee.Herman schreef:Heel mooi Ad. (Maar pak lekker een oudvader, joh).
Ik zou zeggen, voetbal even lekker mee met de jongens.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Hallo. Ik moet zo die hele heuvel nog op...pierre27 schreef:Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.
-
Jantje
- Verbannen
Ondertussen is het zowat bijna een uur verder en heb je (gelukkig!) nog steeds geen bladzijde in Franca's boek gelezen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dan ben je toch de doelman, hoef je niet zo te dribbelen.Ad Anker schreef:Hallo. Ik moet zo die hele heuvel nog op...pierre27 schreef:Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dank voor het meedenken.Mara schreef:Dan ben je toch de doelman, hoef je niet zo te dribbelen.Ad Anker schreef:Hallo. Ik moet zo die hele heuvel nog op...pierre27 schreef:Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.
Ga niet voetballen! Gewoon, niet doen.
Vanmorgen ben ik lekker naar het bos geweest met de jongste (bijna 2). Heerlijk hoe blij die is met een half boomblaadje en een eikeltje. In een uur heb ik misschien een kilometer gelopen.
Vanmorgen ben ik lekker naar het bos geweest met de jongste (bijna 2). Heerlijk hoe blij die is met een half boomblaadje en een eikeltje. In een uur heb ik misschien een kilometer gelopen.
- Niet meer zo actief -
Vandaag lekker een dagje van de baas vrij gekregen. Net lekker de BMW uitgezogen en natuurlijk schoongemaakt. Nu lekker op de bankt met kibbeling 
Wat God zegt dat het beste is, is het beste, ook al zijn alle mensen van de wereld er tegen. --- John Bunyan ---
Vanavond wordt er in de wijk van onze kerk op grootste manier Helloween gevierd, in de kerk houden we een bidstond voor de wijk en tegen de duivel.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?