Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Heel veel spullen om een verwarming te verven.
2 mini pizza broodjes.
2 dvd's.
1 boekje met cd met kinderliedjes.
ondergoed.
Melk opschuimer.
3 nepbloemetjes.
2 mini pizza broodjes.
2 dvd's.
1 boekje met cd met kinderliedjes.
ondergoed.
Melk opschuimer.
3 nepbloemetjes.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Moeten auto's speciaal op zaterdag schoon zijn, Gijs?Gijs83 schreef:Vanmiddag een volle tank en een schone auto of-ie zaterdag nog schoon is nog maar zeer de vraag, dat weet je maar nooit hier in de straat tegenwoordig...
Overigens: het vuil spoelt er momenteel vast wel af, en postbodes worden nat als ze nog onderweg zijn

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
hij moet toch een beetje netjes op de meeting verschijnen.....Hendrikus schreef:Moeten auto's speciaal op zaterdag schoon zijn, Gijs?Gijs83 schreef:Vanmiddag een volle tank en een schone auto of-ie zaterdag nog schoon is nog maar zeer de vraag, dat weet je maar nooit hier in de straat tegenwoordig...
Overigens: het vuil spoelt er momenteel vast wel af, en postbodes worden nat als ze nog onderweg zijn
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
42 gehaktballetjes voor de meeting....inmiddels zijn ze teruggebracht na 38 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Is dat door mss. 2 x 2 minder gasten?JolandaOudshoorn schreef:42 gehaktballetjes voor de meeting....inmiddels zijn ze teruggebracht na 38
Of zijn de balletjes groter uitgevallen?
jvdg schreef:Is dat door mss. 2 x 2 minder gasten?JolandaOudshoorn schreef:42 gehaktballetjes voor de meeting....inmiddels zijn ze teruggebracht na 38
IK vrees dat ze muizen heeft

- Oude-Waarheid
Muizen op twee voeten dangertje schreef:jvdg schreef:Is dat door mss. 2 x 2 minder gasten?JolandaOudshoorn schreef:42 gehaktballetjes voor de meeting....inmiddels zijn ze teruggebracht na 38

grinnik, ja preciesOude-Waarheid schreef:Muizen op twee voeten dangertje schreef:jvdg schreef:Is dat door mss. 2 x 2 minder gasten?JolandaOudshoorn schreef:42 gehaktballetjes voor de meeting....inmiddels zijn ze teruggebracht na 38

Een nieuwe braadpan
Sysas Lux braadpan 28 cm
met glasdeksel type Lux 7222
http://sysas.nl/N_frame.html?http://sysas.nl/

Sysas Lux braadpan 28 cm
met glasdeksel type Lux 7222
http://sysas.nl/N_frame.html?http://sysas.nl/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-Alle 42 premiers van Gerry vd List(nw.editie met Rutte erbij)
-Veilig bij God: over autisme, geloof en kerk uit de serie Praktisch en Pastoraal door Dr.Hanneke Schaap-Jonker en Jannine van Schothorst-van Roekel
-diverse foldertjes en pennen van de Habitobeurs
-Veilig bij God: over autisme, geloof en kerk uit de serie Praktisch en Pastoraal door Dr.Hanneke Schaap-Jonker en Jannine van Schothorst-van Roekel
-diverse foldertjes en pennen van de Habitobeurs
- een bonuskaart (en dat wel in 2 uur shoppen
)

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:- een bonuskaart (en dat wel in 2 uur shoppen)

Dat lijkt me een goed boek. Ik heb onlangs een ander boek van Hanneke Schaap gelezen, gebaseerd op haar dissertatie: http://www.izb.nl/boekhandel/details.ph ... lID=250957Gijs83 schreef:-Veilig bij God: over autisme, geloof en kerk uit de serie Praktisch en Pastoraal door Dr.Hanneke Schaap-Jonker en Jannine van Schothorst-van Roekel
Hoe was het binnen? Van bezoekers hoorde ik geen echt opgetogen berichten, dus ik ben maar buiten gebleven.Gijs83 schreef:-diverse foldertjes en pennen van de Habitobeurs
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Gisterenavond een heerlijke avond met Helma en haar man en nog een vriendin en haar man, en mijn man natuurlijk ook erbij....
betreffende vrienden waren een tijdje terug 25 jaar getrouwd....
Helma en ik vonden dat wel een feestje waard, dus gisteren hebben we ze "ontvoerd" (met dank aan hun dochter die in het complot erbij zat), we zijn uit eten geweest. Het was een heerlijke en gezellige avond!
(ik kan het er nu pas opzetten, want vriendins man leest hier regelmatig mee....)
betreffende vrienden waren een tijdje terug 25 jaar getrouwd....
Helma en ik vonden dat wel een feestje waard, dus gisteren hebben we ze "ontvoerd" (met dank aan hun dochter die in het complot erbij zat), we zijn uit eten geweest. Het was een heerlijke en gezellige avond!
(ik kan het er nu pas opzetten, want vriendins man leest hier regelmatig mee....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!