Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
sja.. ik lag toen al op bed..Lassie schreef:wat let je?
en voor we iets gaan bakken moet de frietpan schoon...
maar ik rammel inmiddels van de trek

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ohw, dat moet ik vandaag ook doenhenriët schreef:sja.. ik lag toen al op bed..Lassie schreef:wat let je?

Bij ons is dat nou echt een mannenklushelma schreef:ohw, dat moet ik vandaag ook doenhenriët schreef:sja.. ik lag toen al op bed..Lassie schreef:wat let je?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wij hebben hem pas de deur uit gedaan.... en er komt er ook geen 1 meer in huis.
wij doen et om de beurthenriët schreef:Bij ons is dat nou echt een mannenklushelma schreef:ohw, dat moet ik vandaag ook doenhenriët schreef:sja.. ik lag toen al op bed..Lassie schreef:wat let je?

- Katharina van Bora
Gewoon vet/olie eruit. Water erin met een vaatwastablet, gewoon aanzetten en hij bruist vanzelf schoon. Alleen niet teveel water erin, want dan kookt hij over.henriët schreef:sja.. ik lag toen al op bed..
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
de binnenkant is het ergste nietKatharina van Bora schreef:Gewoon vet/olie eruit. Water erin met een vaatwastablet, gewoon aanzetten en hij bruist vanzelf schoon. Alleen niet teveel water erin, want dan kookt hij over.henriët schreef:sja.. ik lag toen al op bed..
de buitenkant wel. En dan met name vooral bij het gedeelte wat ik niet onder water durf schoon te maken
maar ik heb em bijna schoon nu

oma trakteert vanavond op chinees. Er komen 41 mensen, dus ze heeft voor de zekerheid voor 45 mensen besteld. Intussen zijn er zes afmeldingen, en heeft oma besloten dat er nog wat patat bijgehaald wordt voor die mensen die geen chinees blieven. Ik ga de doggybags maar eens opzoeken, want het ziet ernaar uit dat we genoeg chinees mee kunnen nemen voor de rest van het jaar.
Zita schreef:oma trakteert vanavond op chinees. Er komen 41 mensen, dus ze heeft voor de zekerheid voor 45 mensen besteld. Intussen zijn er zes afmeldingen, en heeft oma besloten dat er nog wat patat bijgehaald wordt voor die mensen die geen chinees blieven. Ik ga de doggybags maar eens opzoeken, want het ziet ernaar uit dat we genoeg chinees mee kunnen nemen voor de rest van het jaar.

Eet smakelijk al vast. Kun je over enige weken na de laatste restjes bami zo overstappen op de oliebollen

Chinees NOG een keer opwarmen

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja hoor, gaat prima.Mara schreef:Chinees NOG een keer opwarmen![]()
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
chinees zal ik dan ook nooooooit meer eten want er worden enorm veel (verkeerde) E nummers toegevoegd (smaakversterkers dus). 

Ik ook niet ! Maar het is niet alleen van de chinees, veel levensmiddelen hebben toevoegingen.
Deze week had ik na de lunch een uur lang hartoverslagen en kloppingen, boterham met gelderse gekookte worst.
Deze week had ik na de lunch een uur lang hartoverslagen en kloppingen, boterham met gelderse gekookte worst.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dan kun je beter nog indonesisch eten (wel zelf maken natuurlijk).