helma schreef:nieuwe winterjas
al jaren tweedehands gedaan; nu een keer nieuw.
Ben er erg mee in mijn nopjes
Ben ook toe aan een nieuwe winterjas ( ik had nog een mooie, maar daar ben ik uitgegroeid , dus een ander er maar een plezier mee gedaan ), maar ik kan niets naar mijn zin vinden of veeeeeeeeeeeeeels te duur
M'n moeder was verleden week met m'n broer een nieuwe jas wezen kopen bij Speksnijder...mooi, maar duuuuuuuuuuuur
Ga zaterdag maar weer eens kijken denk ik, in de grote boze stad
die zat mij dus ook ietwat strakjes
daar is mijn zus dan weer goed mee
ben blij dat ik niet de enige ben
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
helma schreef:nieuwe winterjas
al jaren tweedehands gedaan; nu een keer nieuw.
Ben er erg mee in mijn nopjes
Ben ook toe aan een nieuwe winterjas ( ik had nog een mooie, maar daar ben ik uitgegroeid , dus een ander er maar een plezier mee gedaan ), maar ik kan niets naar mijn zin vinden of veeeeeeeeeeeeeels te duur
M'n moeder was verleden week met m'n broer een nieuwe jas wezen kopen bij Speksnijder...mooi, maar duuuuuuuuuuuur
Ga zaterdag maar weer eens kijken denk ik, in de grote boze stad
die zat mij dus ook ietwat strakjes
daar is mijn zus dan weer goed mee
ben blij dat ik niet de enige ben
de nieuwste aanwinsten hier: boxpakjes
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een orgeltje! Lang niet meer gehad, maar deze konden we krijgen en nu gaat onze oudste op orgelles. Ik hoop dat hij het leuk vindt, want ik vind het erg gezelllig.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Katharina van Bora schreef:Een orgeltje! Lang niet meer gehad, maar deze konden we krijgen en nu gaat onze oudste op orgelles. Ik hoop dat hij het leuk vindt, want ik vind het erg gezelllig.
Katharina van Bora schreef:Een orgeltje! Lang niet meer gehad, maar deze konden we krijgen en nu gaat onze oudste op orgelles. Ik hoop dat hij het leuk vindt, want ik vind het erg gezelllig.
Vertel-es, als huize-Luther een fietspomp krijgt, wordt oudste dan fietsenmaker?
Vertel-es, als huize-Luther een fietspomp krijgt, wordt oudste dan fietsenmaker?
Nee, want dan kopen we een andere fiets....
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Vanmiddag een volle tank en een schone auto of-ie zaterdag nog schoon is nog maar zeer de vraag, dat weet je maar nooit hier in de straat tegenwoordig...