Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
een enorme blauwe plek en schaafwond op mijn schouderblad en in mijn oksel. 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
wat heb je gedaan?Lourens schreef:een enorme blauwe plek en schaafwond op mijn schouderblad en in mijn oksel.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
...daarna een gezellige, goede zaterdag en een onverwachts, onvergetelijke en gezegende zondag! En voor jou: probeer maar niet op mensen te zien maar zoals de ds. het zelf zei: op zijn Zender en Koning! Die blijft!!henriët schreef:een goede en fijne avond.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
op mensen zien is het onbetrouwbaarst wat je doen kunt ja..Schemerlichtje schreef:...daarna een gezellige, goede zaterdag en een onverwachts, onvergetelijke en gezegende zondag! En voor jou: probeer maar niet op mensen te zien maar zoals de ds. het zelf zei: op zijn Zender en Koning! Die blijft!!henriët schreef:een goede en fijne avond.
en al gaat een ds weg..
Het Woord blijft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat fijn!!!Schemerlichtje schreef:...daarna een gezellige, goede zaterdag en een onverwachts, onvergetelijke en gezegende zondag! En voor jou: probeer maar niet op mensen te zien maar zoals de ds. het zelf zei: op zijn Zender en Koning! Die blijft!!henriët schreef:een goede en fijne avond.

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Uitgegeleden op de zeilboot en met schouderblad op een pin terecht gekomen.MarthaMartha schreef:wat heb je gedaan?Lourens schreef:een enorme blauwe plek en schaafwond op mijn schouderblad en in mijn oksel.
Heeft nu alle kleuren van de regenboog op een gebied van 10 x 10 cm
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Regenboogklasse?Lourens schreef:Uitgegeleden op de zeilboot en met schouderblad op een pin terecht gekomen.MarthaMartha schreef:wat heb je gedaan?Lourens schreef:een enorme blauwe plek en schaafwond op mijn schouderblad en in mijn oksel.
Maar die hebben wel een groter oppervlak, dacht ik.
Oei, dat is pijnlijkLourens schreef:Uitgegeleden op de zeilboot en met schouderblad op een pin terecht gekomen.MarthaMartha schreef:wat heb je gedaan?Lourens schreef:een enorme blauwe plek en schaafwond op mijn schouderblad en in mijn oksel.

Beterschap!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
hoofdpijn en een huilbaby
niet zo'n geschikte combinatie eigenlijk....

Misschien heeft de huilbaby wel hoofdpijn dat combineerd dan weer welhelma schreef:hoofdpijn en een huilbaby![]()

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
inmiddels zijn baby en ik beiden tevreden mensenhuisman schreef:Misschien heeft de huilbaby wel hoofdpijn dat combineerd dan weer welhelma schreef:hoofdpijn en een huilbaby![]()

Daar zijn de geleerden nog niet uit he ?helma schreef:hoofdpijn en een huilbaby![]()
Waarom huilen bepaalde baby's zoveel ?
1 van mijn kindjes was ook een huilbaby, nu een vrolijke lachebek

Gelukkig gaat herinnering niet zover terug, ik vond het verschrikkelijk zielig.
Ik liep er uuuuuren mee rond, kon het niet over mn hart verkrijgen elders in huis op bed te leggen en zodoende het niet te horen.
Wat sommige mensen dus doen !

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat in sommige gevallen zeer verstandig is.Mara schreef:Daar zijn de geleerden nog niet uit he ?helma schreef:hoofdpijn en een huilbaby![]()
Waarom huilen bepaalde baby's zoveel ?
1 van mijn kindjes was ook een huilbaby, nu een vrolijke lachebek![]()
Gelukkig gaat herinnering niet zover terug, ik vond het verschrikkelijk zielig.
Ik liep er uuuuuren mee rond, kon het niet over mn hart verkrijgen elders in huis op bed te leggen en zodoende het niet te horen.
Wat sommige mensen dus doen !
Ik spreek niet uit eigen ervaring. Ik heb tot nu toe schatten van baby's gehad, en een huiluurtje, sja.. dat hoort erbij.
Maar iemand uit mijn directe omgeving had wel een huilbaby, heel de dag door, knettergek werd ze ervan. Wat ze ook deed, rijden met de baby, in dr armen ermee.
Wat is dan het beste, dat je gewoon eens even afstand neemt. Het kindje boven legt en zelf beneden gaat bijkomen, en in haar geval aan de andere kinderen aandacht geeft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
boete voor te hard rijden na avond dr beeke
en ik rij eigenlijk nooit te hard..
maar ik was verkeerd gereden en heb denk ik niet gezien dat ik maar 100 mocht
en reed 108 (na correctie 104....)

- MarthaMartha
bálen!!helma schreef:boete voor te hard rijden na avond dr beeke![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!