Is geen gevit. We zijn het alleen inhoudelijk grondig met elkaar oneens. Ik stel voor om een topic GGiNbv te openen. Kunnen we hier verder gaan met de GG. Geeskes opvattingen hebben 0.0 te maken met de GG. (Hoop ik)
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Omdat dit gedoe niet stichtend is en ik zelfs denk dat Geeske een persoon is die zulke gesprekken niet op de juiste waarde kan schatten.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Dat topic is er al, en verder eens met jou.
Dat denk ik ook @pierre27 daarom reageer ik ook niet meer op haar schrijfsels en raad dat iedereen aan. Er klopt iets niet....pierre27 schreef: ↑Vandaag, 12:12Omdat dit gedoe niet stichtend is en ik zelfs denk dat Geeske een persoon is die zulke gesprekken niet op de juiste waarde kan schatten.
Ze is wel consistent in haar mening. Ik las in een topic van de GGiNbv dat ze al in 2018 exact hetzelfde betoogde. Ik laat het ook verder lopen met haar.
Gif is eigenlijk nog te zacht uitgedrukt voor sommige posts die Geeske hier plaatst.GG links schreef: ↑Vandaag, 09:19Ik heb gezegd het geen gif meer te noemen wat jij allemaal post. Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik die belofte niet gestand kan doen. Sorry Piere27.Geeske_1991 schreef: ↑Vandaag, 08:36Pardon? Hij gelooft niet in een gemeenschap der Heiligen. Dan kan je niet het ware geloof bezitten want het ware geloof belijd dat ze in God geloven en in een gemeenschap der Heiligen. Lees de apostolische geloofsbelijdenis anders.Bertiel schreef:wat is een excuses waard als je in een ander topic doorgaat.
Ik meld niet vaak een bericht, misschien de tweede keer in de zes jaar dat ik hier rondloop, maar je reactie op (juist) JanRap gaat alle perken te buiten
Je kunt mijn bericht wel melden alsof dat iets afdoet aan wat God leert in Zijn woord en getuigenis.
Lees het, beaam het en wees wijs.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik zeg niet dat het altijd heel verstandig was wat Geeske hier plaatste, (ik leg de nadruk op hier), maar ik heb er geen twijfel aan wat haar intentie was. Soms moeten we zwijgen, ook al zien we onze wederpartijders verdergaan. Laten we dat ook bedenken. We spreken uit ervaring hoe pijnlijk het kan zijn de gebeten hond te zijn. Terwijl je intentie niet verkeerd is.Rido91 schreef: ↑Vandaag, 20:08Gif is eigenlijk nog te zacht uitgedrukt voor sommige posts die Geeske hier plaatst.GG links schreef: ↑Vandaag, 09:19Ik heb gezegd het geen gif meer te noemen wat jij allemaal post. Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik die belofte niet gestand kan doen. Sorry Piere27.Geeske_1991 schreef: ↑Vandaag, 08:36Pardon? Hij gelooft niet in een gemeenschap der Heiligen. Dan kan je niet het ware geloof bezitten want het ware geloof belijd dat ze in God geloven en in een gemeenschap der Heiligen. Lees de apostolische geloofsbelijdenis anders.Bertiel schreef:wat is een excuses waard als je in een ander topic doorgaat.
Ik meld niet vaak een bericht, misschien de tweede keer in de zes jaar dat ik hier rondloop, maar je reactie op (juist) JanRap gaat alle perken te buiten
Je kunt mijn bericht wel melden alsof dat iets afdoet aan wat God leert in Zijn woord en getuigenis.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik begrijp deze postings niet zo goed.Rido91 schreef: ↑Vandaag, 20:08Gif is eigenlijk nog te zacht uitgedrukt voor sommige posts die Geeske hier plaatst.GG links schreef: ↑Vandaag, 09:19Ik heb gezegd het geen gif meer te noemen wat jij allemaal post. Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik die belofte niet gestand kan doen. Sorry Piere27.Geeske_1991 schreef: ↑Vandaag, 08:36Pardon? Hij gelooft niet in een gemeenschap der Heiligen. Dan kan je niet het ware geloof bezitten want het ware geloof belijd dat ze in God geloven en in een gemeenschap der Heiligen. Lees de apostolische geloofsbelijdenis anders.Bertiel schreef:wat is een excuses waard als je in een ander topic doorgaat.