Heb al eerder gezegd dat ik dat helemaal niet wist en niet gezien heb!Jongere schreef:MariaW schreef:- MariaWJongere schreef:... echte verslaafden zelfs op vakantie teruggrijpen naar hun verslaving?
... Jongere dat gelukkig niet heeft gedaan, die is nu gewoon weer een weekje thuis voordat hij nog even weggaat.
... Jongere de volgende mensen is tegengekomen op vakantie:
- hmprff
- MM
- Demo
- Freek (die beloofde z.s.m. weer terug te komen naar RF)
- JaCa
- Katja
- Wilhelm
- Dré (als ik me niet vergis maakte hij een bommetje naast me in het zwembad)
- Helma
- Grace
... waarvan een deel tijdens de erg mooie conferentie met Paul Washer en Charles Leiter.
... ik me dus soms weinig op vakantie voelde.Ik wist wel dat ik iemand vergat. Maar het begon in mijn hoofd te duizelen van alle forummers.
(Heb je trouwens niet op de conferentie gezien. We stonden nog wel voorin te meeten)
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
áls ik al eens op vakantie ging naar een ander land, ik uitsluitend het eten van dat land gebruikte, never nooit iets hollands, dus ook geen papat o.i.d.
zo heb ik in Denemarken en Zweden tál van voor mij wezensvreemde gerechten gegeten, en slechts één keer vond ik het niet lekker..............
immer de specialiteiten uitproberen die in dat land gebruikelijk zijn.........en dan kom je wel eens iets tegen waarvan je je voorneemt om dat thuis óók te gaan eten...........
in 1967 ben ik voor het eerst in Denemarken geweest, en daarvandaan heb ik een rázendlekker vleeswaar overgehouden, dat ik heden ten dag nóg steeds zeer regelmatig op brood of uit het vuistje eet: salami ..........vergeef mij dat ik de Deens benaming niet meer weet............
zo heb ik in Denemarken en Zweden tál van voor mij wezensvreemde gerechten gegeten, en slechts één keer vond ik het niet lekker..............
immer de specialiteiten uitproberen die in dat land gebruikelijk zijn.........en dan kom je wel eens iets tegen waarvan je je voorneemt om dat thuis óók te gaan eten...........
in 1967 ben ik voor het eerst in Denemarken geweest, en daarvandaan heb ik een rázendlekker vleeswaar overgehouden, dat ik heden ten dag nóg steeds zeer regelmatig op brood of uit het vuistje eet: salami ..........vergeef mij dat ik de Deens benaming niet meer weet............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
wist je dat ik erg blij ben dat je weer terug bent, Jongere!Jongere schreef:... echte verslaafden zelfs op vakantie teruggrijpen naar hun verslaving?
... Jongere dat gelukkig niet heeft gedaan, die is nu gewoon weer een weekje thuis voordat hij nog even weggaat.
... Jongere de volgende mensen is tegengekomen op vakantie:
- hmprff
- MM
- Demo
- Freek (die beloofde z.s.m. weer terug te komen naar RF)
- JaCa
- Katja
- Wilhelm
- Dré (als ik me niet vergis maakte hij een bommetje naast me in het zwembad)
- Helma
- Grace
... waarvan een deel tijdens de erg mooie conferentie met Paul Washer en Charles Leiter.
... ik me dus soms weinig op vakantie voelde.
Enne... ik wil jou ook wel eens meeten

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Meestal heet de vleeswaar frikadelle, uiteraard niet te vergelijken met die lekkere viezigheid die wij zo noemen.Rens schreef:áls ik al eens op vakantie ging naar een ander land, ik uitsluitend het eten van dat land gebruikte, never nooit iets hollands, dus ook geen papat o.i.d.
En Fluitje is ook weer terug op het huishonk.
Voor alle vaders hier: twee nachten met je zoon op stap is een geweldige ervaring. Samen activiteiten doen, samen bezig zijn met dagelijkse dingen, maar ook samen praten en bidden. Geweldig.
Voor alle vaders hier: twee nachten met je zoon op stap is een geweldige ervaring. Samen activiteiten doen, samen bezig zijn met dagelijkse dingen, maar ook samen praten en bidden. Geweldig.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
O ja, t.a.v. Demo.
Ondanks de hevige onweers- en regenbui 's nachts was het geweldig om weer te kamperen dus ook jij moet het zeker blijven doen..
Maar dat onweer en regen heb ik van horen zeggen want ik lag en sliep gerust.
Ondanks de hevige onweers- en regenbui 's nachts was het geweldig om weer te kamperen dus ook jij moet het zeker blijven doen..
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gevoelig fluitje, daar maak je geen vrienden mee.fluitje schreef:O ja, t.a.v. Demo.

Of wil je een wit voetje bij MM halen?
Ik vind het geweldig te lezen hoe je met je zoon genoten hebt van het goede wat de Heere ons geeft, ondanks alles.
...ik al weer wakker ben
...we net een smsje kregen van m'n ouders
....die nu ergens in India staan en niet weten hoelaat ze thuis komen.
...we net een smsje kregen van m'n ouders
....die nu ergens in India staan en niet weten hoelaat ze thuis komen.
- JolandaOudshoorn
fluitje schreef:En Fluitje is ook weer terug op het huishonk.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
... er gister een wezel door de straat liep
... ik zoiets echt nog nooit gezien heb in een dorp
Ik zou niet eens weten wat het was geloof ik.Moni schreef:... er gister een wezel door de straat liep

Jongere schreef:Ik zou niet eens weten wat het was geloof ik.Moni schreef:... er gister een wezel door de straat liep

~~Soli Deo Gloria~~
*grinnik*

... het een grappig beestje is, wat heeeeeel hard rennen kan... (tis niet voor niets een wezelJongere schreef:Ik zou niet eens weten wat het was geloof ik.Moni schreef:... er gister een wezel door de straat liep

... http://www.beesies.nl/animals/wezel.htm zie hier voor de wezel
- MarthaMartha