Oh oh ........ dit is ernstig!Lassie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mh, zal het proberen.. dank voor je raad...MarthaMartha schreef:Even rustig zitten, lekker gaan eten, daarna lijstje maken dat helpt (bijna) altijd bij chaos....henriët schreef:chaotisch, bijna soort van chagerijnig aan het worden, afwachtend, en een beetje opvliegend ofzo, he bah, soms heb je van die achterlijke dingen...
oh oh dat herken ik...............Lassie schreef:k wordt gek van het hoestenn... krijg daardoor hoofdpijn en m'n stemming wordt er niet beter op... ggrrr...
vanochtend gebeld, assistente zegt: uitzieken......MarthaMartha schreef:oh oh dat herken ik...............Lassie schreef:k wordt gek van het hoestenn... krijg daardoor hoofdpijn en m'n stemming wordt er niet beter op... ggrrr...
Ga toch naar de dokter joh!
Wie weet wat een kuurtje doet, of codeïne, of wat ook maar.....
hoesten daar word je gewoon gek van!!!
\BLEH, waardeloos zeg, vanavond de hap bellenLassie schreef:vanochtend gebeld, assistente zegt: uitzieken......MarthaMartha schreef:oh oh dat herken ik...............Lassie schreef:k wordt gek van het hoestenn... krijg daardoor hoofdpijn en m'n stemming wordt er niet beter op... ggrrr...
Ga toch naar de dokter joh!
Wie weet wat een kuurtje doet, of codeïne, of wat ook maar.....
hoesten daar word je gewoon gek van!!!
Zou ik ook doen, snelste manier op een second opinien te krijgen!!!henriët schreef:BLEH, waardeloos zeg, vanavond de hap bellen
Daarom gewoon niet langer afwachten en de post bellen vanavond, en dat ook zeggen!!!Lassie schreef:weet je waar ik bang voor ben? (dat als ik te lang blijf hoesten dat er iets gaat knappen in m'n hoofd, wil dit niet nog een keer mee maken)
Nóg een keer? Meis wat dan???henriët schreef:Daarom gewoon niet langer afwachten en de post bellen vanavond, en dat ook zeggen!!!Lassie schreef:weet je waar ik bang voor ben? (dat als ik te lang blijf hoesten dat er iets gaat knappen in m'n hoofd, wil dit niet nog een keer mee maken)
Gewoon erdoor douwen!