Van deze grijns straalt wel enige bezitterigheid af, RensRens schreef::mrgreen:
Gun het je overigens van harte hoor, maar deze knecht is Van Boven, niet Van Beneden.
ik wacht af.........tot op heden heeft Ds. van Boven voor álles bedankt........en gelet op de bijkomstige omstandigheden dat hij nog zeer jonge kinderen heeft...(één kort geleden geboren)...........denk ik niet dat hij naar Canada zal gaan..............Anti-quoq schreef:Ds. Van Boven heeft een beroep van Picture Butte (Canada), de gemeente waar ds. P.L. Bazen enkele weken geleden afscheid heeft gepreekt.Rens schreef::mrgreen:
Alweer hebben Ds.van Dieren en Ds.van Boven bepaalde overeenkomsten. Vorig jaar kreeg Ds.van Dieren een beroep uit Picture Butte(Canada) nu Ds.van Boven. Stonden beiden op het tweetal in Genemuiden. Toen kreeg Ds.van Dieren het beroep. In Krabbendijke ook beiden op het tweetal. Toen kreeg Ds.van Boven het beroep. Ze waren de eerste 2 predikanten die dit jaar een beroep kregen. Het lijkt het beetje om de beurt. Ik zit te denken...Rens schreef:ik wacht af.........tot op heden heeft Ds. van Boven voor álles bedankt........en gelet op de bijkomstige omstandigheden dat hij nog zeer jonge kinderen heeft...(één kort geleden geboren)...........denk ik niet dat hij naar Canada zal gaan..............Anti-quoq schreef:Ds. Van Boven heeft een beroep van Picture Butte (Canada), de gemeente waar ds. P.L. Bazen enkele weken geleden afscheid heeft gepreekt.Rens schreef::mrgreen:
Je staat toch niet te wachten tot Ds. van Dieren een beroep aanneemt?vandendijk schreef:Alweer hebben Ds.van Dieren en Ds.van Boven bepaalde overeenkomsten. Vorig jaar kreeg Ds.van Dieren een beroep uit Picture Butte(Canada) nu Ds.van Boven. Stonden beiden op het tweetal in Genemuiden. Toen kreeg Ds.van Dieren het beroep. In Krabbendijke ook beiden op het tweetal. Toen kreeg Ds.van Boven het beroep. Ze waren de eerste 2 predikanten die dit jaar een beroep kregen. Het lijkt het beetje om de beurt. Ik zit te denken...Rens schreef:ik wacht af.........tot op heden heeft Ds. van Boven voor álles bedankt........en gelet op de bijkomstige omstandigheden dat hij nog zeer jonge kinderen heeft...(één kort geleden geboren)...........denk ik niet dat hij naar Canada zal gaan..............Anti-quoq schreef:Ds. Van Boven heeft een beroep van Picture Butte (Canada), de gemeente waar ds. P.L. Bazen enkele weken geleden afscheid heeft gepreekt.Rens schreef::mrgreen:
straks krijgt Ds.van Dieren vast een beroep uit Krabbendijke en Ds.van Boven evt. uit Genemuiden :idea:
Wat menselijk allemaal weerRens schreef:ik wacht af.........tot op heden heeft Ds. van Boven voor álles bedankt........en gelet op de bijkomstige omstandigheden dat hij nog zeer jonge kinderen heeft...(één kort geleden geboren)...........denk ik niet dat hij naar Canada zal gaan..............Anti-quoq schreef:Ds. Van Boven heeft een beroep van Picture Butte (Canada), de gemeente waar ds. P.L. Bazen enkele weken geleden afscheid heeft gepreekt.Rens schreef::mrgreen:
Ds. M. Karens heeft in totaal 247 beroepen gehad, waarvan hij er voor 246 heeft moeten bedanken. Het enige beroep dat hij heeft aangenomen, was het beroep wat hij kreeg bij zijn afkomst van de Theologische School in 1994 naar de gemeente van Werkendam. Maar toch was er een zekere hoop dat hij het deze keer wel mocht aannemen...freek schreef:Wat dacht je andersKlaas-Jan schreef:Bedankt voor Elspeet (GG): Ds. M. Karens te Werkendam
Bron: kanselafkondiging