Ja, tikje arrogantjes klinkt het wel he, violist-op-leeftijdJosephus schreef:Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie?wim schreef: Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:
Ik ben nieuw
Re: De dappere Loreine :)
Hap. Beet!Mister schreef:Ja, tikje arrogantjes klinkt het wel he, violist-op-leeftijdJosephus schreef:Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie?wim schreef: Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:
Ga daar niet te snel van uit. Mijn vraag staat namelijk nog steeds...wim schreef:Hap. Beet!Mister schreef:Ja, tikje arrogantjes klinkt het wel he, violist-op-leeftijdJosephus schreef:Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie?wim schreef: Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:
Uh. Niet echt over nagedacht. Je zult wel jong zijn als je hier graag een antwoord op wilt hebben. Bij nader inzien maakt leeftijd helemaal niet uit. Organist zijn an-sich is al ernstig genoeg.Josephus schreef:Ga daar niet te snel van uit. Mijn vraag staat namelijk nog steeds...wim schreef:Hap. Beet!Mister schreef:Ja, tikje arrogantjes klinkt het wel he, violist-op-leeftijdJosephus schreef: Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie?
Ik wilde mezelf net als "jongere oudere" gaan bestempelen, maar ik zie dat dat niet meer nodig is...wim schreef:Uh. Niet echt over nagedacht. Je zult wel jong zijn als je hier graag een antwoord op wilt hebben.
Bij nader inzien maakt leeftijd helemaal niet uit. Organist zijn an-sich is al ernstig genoeg.
Wat een schaamteloze stigmatisering!

Haha. Sorry hoor. Maar om dingen te relativeren: er bestaan ook organisten die ik wel mag. :mrgreen:Josephus schreef:Ik wilde mezelf net als "jongere oudere" gaan bestempelen, maar ik zie dat dat niet meer nodig is...wim schreef:Uh. Niet echt over nagedacht. Je zult wel jong zijn als je hier graag een antwoord op wilt hebben.
Bij nader inzien maakt leeftijd helemaal niet uit. Organist zijn an-sich is al ernstig genoeg.
Wat een schaamteloze stigmatisering!
Lijkt me een zinnige houding. Je zult met je orkest namelijk ook wel eens een organist nodig hebben, lijkt me zo. (Derde Symfonie van Saint-Saëns, een orgelconcert van Händel...)wim schreef:Haha. Sorry hoor. Maar om dingen te relativeren: er bestaan ook organisten die ik wel mag. :mrgreen:
-
Ik ben blij dat jongeren van deze leeftijd zich aanmelden bij dit forum.Simon schreef:Ik kom de mensen hier op het forum ook verblijden met mijn uiteraard altijd nuttige bijdragen![]()
En nou moet ik natuurlijk wat over mezelf vertellen. Ik ben 21 jaartjes jong, vrijgezellig en de rest moeten jullie maar vragen 8)
Van harte welkom, en ik hoop dat jouw bijdragen idd nuttig zullen blijken.
Mag ik de eerste vraag stellen? : Op grond waarvan ben jij vrijgezellig?

Maar misschien ben ik wel vrijgezel omdat ik niet zo aantrekkelijk ben als ik denk