Ik ben nieuw

Mister
Administrator

Re: De dappere Loreine :)

Bericht door Mister »

Josephus schreef:
wim schreef: Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:
Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie? :wink:
Ja, tikje arrogantjes klinkt het wel he, violist-op-leeftijd :wink:
wim

Bericht door wim »

Mister schreef:
Josephus schreef:
Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie? :wink:
Hap. Beet!
Josephus

Bericht door Josephus »

wim schreef:
Mister schreef:
Josephus schreef:
Hap. Beet!
Ga daar niet te snel van uit. Mijn vraag staat namelijk nog steeds... :wink:
wim

Bericht door wim »

Josephus schreef:
wim schreef:
Mister schreef:
Josephus schreef: Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie? :wink:
Hap. Beet!
Ga daar niet te snel van uit. Mijn vraag staat namelijk nog steeds... :wink:
Uh. Niet echt over nagedacht. Je zult wel jong zijn als je hier graag een antwoord op wilt hebben. Bij nader inzien maakt leeftijd helemaal niet uit. Organist zijn an-sich is al ernstig genoeg. :wink:
Josephus

Bericht door Josephus »

wim schreef:Uh. Niet echt over nagedacht. Je zult wel jong zijn als je hier graag een antwoord op wilt hebben.

Bij nader inzien maakt leeftijd helemaal niet uit. Organist zijn an-sich is al ernstig genoeg. :wink:
Ik wilde mezelf net als "jongere oudere" gaan bestempelen, maar ik zie dat dat niet meer nodig is...

Wat een schaamteloze stigmatisering!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
wim

Bericht door wim »

Josephus schreef:
wim schreef:Uh. Niet echt over nagedacht. Je zult wel jong zijn als je hier graag een antwoord op wilt hebben.

Bij nader inzien maakt leeftijd helemaal niet uit. Organist zijn an-sich is al ernstig genoeg. :wink:
Ik wilde mezelf net als "jongere oudere" gaan bestempelen, maar ik zie dat dat niet meer nodig is...

Wat een schaamteloze stigmatisering!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Haha. Sorry hoor. Maar om dingen te relativeren: er bestaan ook organisten die ik wel mag. :mrgreen:
Josephus

Bericht door Josephus »

wim schreef:Haha. Sorry hoor. Maar om dingen te relativeren: er bestaan ook organisten die ik wel mag. :mrgreen:
Lijkt me een zinnige houding. Je zult met je orkest namelijk ook wel eens een organist nodig hebben, lijkt me zo. (Derde Symfonie van Saint-Saëns, een orgelconcert van Händel...) :wink:
Simon

Bericht door Simon »

Ik kom de mensen hier op het forum ook verblijden met mijn uiteraard altijd nuttige bijdragen :wink:
En nou moet ik natuurlijk wat over mezelf vertellen. Ik ben 21 jaartjes jong, vrijgezellig en de rest moeten jullie maar vragen 8)
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Welkom Simon uit vlakbij Rotjeknor!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Petrus

Bericht door Petrus »

Hoi Simon, buurman van Feyenoooooooooooooord.................
Vincent

Bericht door Vincent »

Simon schreef:Ik kom de mensen hier op het forum ook verblijden met mijn uiteraard altijd nuttige bijdragen :wink:
En nou moet ik natuurlijk wat over mezelf vertellen. Ik ben 21 jaartjes jong, vrijgezellig en de rest moeten jullie maar vragen 8)

Welkom!
jvdg

Bericht door jvdg »

Simon schreef:Ik kom de mensen hier op het forum ook verblijden met mijn uiteraard altijd nuttige bijdragen :wink:
Ik ben blij dat jongeren van deze leeftijd zich aanmelden bij dit forum.

Van harte welkom, en ik hoop dat jouw bijdragen idd nuttig zullen blijken.

Mag ik de eerste vraag stellen? : Op grond waarvan ben jij vrijgezellig?
Simon

Bericht door Simon »

:) Ik ben gezellig omdat ik dat nu eenmaal ben :lol: En waarom ben ik vrijgezel?? Eerlijk gezegd weet ik dat ook niet. Ik ben niet zo'n wanhopig figuur die perse een vriendin wil hebben. Ze komt vanzelf wel op mijn pad, om het maat plechtig te zeggen :wink:

Maar misschien ben ik wel vrijgezel omdat ik niet zo aantrekkelijk ben als ik denk :lol:
jvdg

Bericht door jvdg »

Simon schreef:
Maar misschien ben ik wel vrijgezel omdat ik niet zo aantrekkelijk ben als ik denk :lol:
Zolang jij denkt dat je aantrekkelijk bent, wordt het heel moeilijk om uit de vrijgezelle staat te geraken. :|
Simon

Bericht door Simon »

Je kunt er niets aan doen dat je het niet weet, maar je moet mij maar niet altijd te serieus nemen :lol:
Plaats reactie