Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de jeugdvereniging.
Morgen eerst uitslapen, dan naar de bieb, 's-middags mijn postwijk en 's-avonds een Kerkerf-avond(waar ik dus vanaf heden in het bestuur zit). Het is Psalmzangavond waar Ds.J.J.van Eckveld wat over Luther hoopt te vertellen. Niet over onze collega-forummer, want daar zal hij wel niet zoveel vanaf weten...
Morgen eerst uitslapen, dan naar de bieb, 's-middags mijn postwijk en 's-avonds een Kerkerf-avond(waar ik dus vanaf heden in het bestuur zit). Het is Psalmzangavond waar Ds.J.J.van Eckveld wat over Luther hoopt te vertellen. Niet over onze collega-forummer, want daar zal hij wel niet zoveel vanaf weten...
SimulatiecliëntZacheüs schreef:Gefeliciteerd, helma!helma schreef:certificaat behaald
ik weet alleen niet waarvoor, sorry...
5 daagse traing;
skillslab; presentatie en nulmeting
Vormgeven van de rol in relatie met casuïstieken
Beleving, verdieping en feedback
Weerstanden en motivatie
Assessment
O ik dacht voor de slipcursus..helma schreef:SimulatiecliëntZacheüs schreef:Gefeliciteerd, helma!helma schreef:certificaat behaald
5 daagse traing;
Weerstanden en motivatie
Assessment

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
is het geen slipcursus???vlinder schreef:O ik dacht voor de slipcursus..helma schreef:SimulatiecliëntZacheüs schreef:Gefeliciteerd, helma!helma schreef:certificaat behaald
5 daagse traing;
Weerstanden en motivatie
Assessment![]()

Werken en vanavond lekker gek doen...

Je normale doen en laten dus

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
LeukDroelie schreef:Werken en vanavond lekker gek doen...![]()
![]()
![]()

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bert Mulder
- Contacteer:
De operatie is heel goed gegaan. Heb helemaal geen pijn gehad. Mijn rechter oog is nu -1. Omdat het zo goed gegaan is, wordt mijn linkeroog volgende woensdag gedaan, inplaats van 3 weken te wachten.Lassie schreef:Heel veel sterkte.Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Mijn rechteroog was -15, mijn linker is -11.25
God is goed!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
En was je onder narcose ?
Tegenwoordig kun je uit 3 soorten verdoving kiezen, althans, hier in het oogziekenhuis Rotterdam.
Het lijkt mij zo eng, dat ze in je oog prutsen
Tegenwoordig kun je uit 3 soorten verdoving kiezen, althans, hier in het oogziekenhuis Rotterdam.

Een soort Lotus-slachtoffer spelen?helma schreef:SimulatiecliëntZacheüs schreef:Gefeliciteerd, helma!helma schreef:certificaat behaald
5 daagse traing;
Weerstanden en motivatie
Assessment
Wat fijn Bert!!!Bert Mulder schreef:De operatie is heel goed gegaan. Heb helemaal geen pijn gehad. Mijn rechter oog is nu -1. Omdat het zo goed gegaan is, wordt mijn linkeroog volgende woensdag gedaan, inplaats van 3 weken te wachten.Lassie schreef:Heel veel sterkte.Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Mijn rechteroog was -15, mijn linker is -11.25
God is goed!
Sterkte bij de volgende operatie.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Alleen plaatselijke verdoving, dus net zo iets als de tandarts.... Wel een klein beetje kalmeringsmiddel gekregen...Mara schreef:En was je onder narcose ?
Was dus helemaal wakker, en moest naar het licht staren.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Nou respect hoor
Ik hoop dat het resultaat je verwachtingen overtroffen heeft.
Beterschap nog.

Ik hoop dat het resultaat je verwachtingen overtroffen heeft.
Beterschap nog.
Het was een rustige dag. Vooral veel gekheid gemaakt met collega's 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!