Nou Dr.Baan gaat wel voor gezonde voeding: genoeg eiwitten, niet veel koolhydraten, weinig vet en dan het liefst onverzadigd. Elke dag een eitje, paar keer in de week vis enz.Mara schreef:Ach Gijs, er zijn nu eenmaal mensen die voeding niet hoog op hun prioriteitenlijstje hebben staan
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Je bent er snel bij of wist je al dat het bestond?helma schreef:vanmorgen huishouden
vanmiddag met mijn nicht naar Werkendam; kijkje nemen/rondleiding bij de Leevboerderij
http://www.leevboerderijheterfdeel.nl/
(stond gister ook een stukje van in 't RD)
vanavond verjaardag schoonmoeder
Laatste dagje van m'n vakantie vieren.
deze afspraak staat al een paar weken :-)Gijs83 schreef:Je bent er snel bij of wist je al dat het bestond?helma schreef:vanmorgen huishouden
vanmiddag met mijn nicht naar Werkendam; kijkje nemen/rondleiding bij de Leevboerderij
http://www.leevboerderijheterfdeel.nl/
(stond gister ook een stukje van in 't RD)
vanavond verjaardag schoonmoeder
de voorzitter is een aangetrouwde neef
Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
2. Klik op routebeschrijving.
3. Plan route van Japan naar China.
4. Zie punt 43.
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
- MarthaMartha
Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.

Is dit een grapje?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
sjonge k ben me toch actief bezig. Bijna alle ramen beneden zijn gelapt. Alleen nog even moed verzamelen om achter buiten nog de ramen te lappen.
Voor de rest gewoon lekker rustig aan doen.
沪陕高速/滬陝高速MarthaMartha schreef:Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit een grapje?
(Plan die route maar eens, en lees dan punt 43 van de routebeschrijving)
Een easter egg op internet.MarthaMartha schreef:Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit een grapje?
- MarthaMartha
dat heb ik net gedaan, vandaar mijn reactie..... dit kunnen ze toch niet menen???memento schreef:沪陕高速/滬陝高速MarthaMartha schreef:Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit een grapje?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Erg grappig. Hoe kom je hier achter, vraag ik me dan altijd af?!Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.
Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Google%27s ... ps.2FEartheilander schreef:Erg grappig. Hoe kom je hier achter, vraag ik me dan altijd af?!Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.
Lassie schreef:sjonge k ben me toch actief bezig. Bijna alle ramen beneden zijn gelapt. Alleen nog even moed verzamelen om achter buiten nog de ramen te lappen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hehe ja. Van Australie naar Noord-Amerika:MarthaMartha schreef:dat heb ik net gedaan, vandaar mijn reactie..... dit kunnen ze toch niet menen???memento schreef:沪陕高速/滬陝高速MarthaMartha schreef:Fjodor schreef:Mochten jullie nog een keer niks te doen hebben raad ik jullie aan onderstaande route eens te plannen...
1. Open Google maps.
4. Zie punt 43.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit een grapje?
Kayak across the Pacific Ocean

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
7e dag achter elkaar gewerkt....Ben nu ook echt moe! Vanav maar op tijd naar bed; morgen weer om 6 uur m'n bed uit, klussen in ons huuske!
Nu nog even wachten tot m'n lief
klaar is met z'n laatste rit vor deze week, en hopelijk hier heen komt...
Nu nog even wachten tot m'n lief

It's nice to be important, but it's more important to be nice...