Je wordt toch niet bedreigd met gerechtelijke documenten?-DIA- schreef:Post...
en haast...

Je wordt toch niet bedreigd met gerechtelijke documenten?-DIA- schreef:Post...
en haast...
Maar eind september zijn echt alle appels van de boom, die smaken in januari toch zo melig als wat ?Orchidee schreef:Ik weet heel veel van appelsMara schreef:Nou dan weet je weinig van appels, althans de Hollandse.
Deze groeien in de zomer, worden nu dus geplukt.
Ze zijn nu op zn lekkerst, als ze een paar weken liggen, wordt het al iets minder.
Ze gaan de koelhuizen in, dus kunstmatig bewaard, ze worden steeds meliger.
Alleen de Fuji appels zijn een korte tijd lekker, maar ook niet allemaal.
Die haal ik dan bij een speciale groente/fruitwinkel.
De rest van het jaar laat ik alle appels liggen.
Ik hoef geen appels uit verre oorden, is trouwens ook nog slecht voor mn allergie.![]()
En eet altijd hollandse appels
Natuurlijk gaan de appels rechstreeks naar de veiling en de groothandel. Maar wat gebeurt er dan mee? Wij hebben verschillende fruitbedrijven als klant. Sommige doen ook de handel. Neem van mij aan: die appels kunnen maaaaanden in de koeling liggen.Mara schreef:Jazeker !
Dat is heel goed te proeven, appels van vorig jaar ? Die kun je echt geen jaar goedhouden.
2 neefjes van mij plukken als vakantiewerk en bijbaantje, de appels gaan rechtstreeks naar veiling, fabriek en groothandel
jvdg schreef:Je wordt toch niet bedreigd met gerechtelijke documenten?-DIA- schreef:Post...
en haast...
Oei, en staan de tubes tandpasta nu wel recht?-DIA- schreef: Maar ik merk dat de tijd niet klopt. Volgens mijn bericht heb ik het om 1:13 pm geplaatst.
Volgens mij was het toch echt later, en ik kwam dan ook maar liefst 4 minuten te laat op mijn werk...
(moest om 2 uur beginnen)
-DIA- schreef:Post...
en haast...
Ben je jarig vandaag?henriët schreef:iets heel moois voor mn verjaardag........
Nee, nog niet..Bonny schreef:Ben je jarig vandaag?henriët schreef:iets heel moois voor mn verjaardag........
Heb je stiekum alle kasten doorgezocht?henriët schreef:Nee, nog niet..Bonny schreef:Ben je jarig vandaag?henriët schreef:iets heel moois voor mn verjaardag........
dus ik zeg nog niets.. maar 1 cadeau weet ik dus al.. het is heeel mooi:)
hahaha..Bonny schreef:Heb je stiekum alle kasten doorgezocht?henriët schreef:Nee, nog niet..Bonny schreef:Ben je jarig vandaag?henriët schreef:iets heel moois voor mn verjaardag........
dus ik zeg nog niets.. maar 1 cadeau weet ik dus al.. het is heeel mooi:)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()