MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
- JolandaOudshoorn
Ik heb altijd een oude parasol in mijn kofferbak liggen. Die mag je wel gebruikenLuther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maar watjes zijn toch ook welkom?Auto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
Luther schreef:Nee, ik heb niet zoveel met massameetings.Erasmiaan schreef:Kom je vantevoren nog even naar de zendingsdag (is in de buurt).
Wat dat betreft gaat het met de RF-meeting de goede kant op...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jolanda, deze zorg doet weldadig aan.JolandaOudshoorn schreef:Ik heb altijd een oude parasol in mijn kofferbak liggen. Die mag je wel gebruikenLuther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
Heeft niets met WATJE te maken. Mijn zoon kan ook niet tegen de zon (heeft ooit eens last gehad van een 'zonnesteek').Auto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
Jaren geleden gingen we op vakantie en toen hadden we nog geen airco. Het was erg warm. Toen we op de plaats van bestemming
waren had zoonlief 40 graden koorts. Gelijk paracetamol geslikt en de volgende dag ging het weer goed met hem. Maar het is wel
even schrikken.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Voor het geval dat ik kaarten krijg met "Sterkte in deze weg".....albion schreef:Heeft niets met WATJE te maken. Mijn zoon kan ook niet tegen de zon (heeft ooit eens last gehad van een 'zonnesteek').Auto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
Jaren geleden gingen we op vakantie en toen hadden we nog geen airco. Het was erg warm. Toen we op de plaats van bestemming
waren had zoonlief 40 graden koorts. Gelijk paracetamol geslikt en de volgende dag ging het weer goed met hem. Maar het is wel
even schrikken.
Bovenstaande heb ik niet hoor. Ik kan gewoon slecht tegen de warmte; de zon vind ik best, als ik er maar niet in hoef te zitten, of als er maar een snerpend koude wind bijgeleverd wordt.

Laatst gewijzigd door Luther op 13 jun 2009, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Op verzoek gewijzigdLuther schreef:Voor het geval dat ik kaarten krijg met "Sterkte in deze weg".....albion schreef:Heeft niets met WATJE te maken. Mijn zoon kan ook niet tegen de zon (heeft ooit eens last gehad van een 'zonnesteek').Auto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
even schrikken.
Bovenstaande heb ik niet hoor. Ik kan gewoon slecht tegen de warmte; de zon vind ik best, als ik er maar niet in hoef te zeggen, of als er maar een snerpend koude wind bijgeleverd wordt.

Laatst gewijzigd door albion op 13 jun 2009, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Fijn al dat meeleven.
Laatst gewijzigd door Luther op 13 jun 2009, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- JolandaOudshoorn
Pffff jij durft niet eens te komenAuto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?

Sorry, maar dat klopt niet. Ik heb andere verplichtingen.JolandaOudshoorn schreef:Pffff jij durft niet eens te komenAuto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?
- JolandaOudshoorn
smoesjes, smoesjes, smoesjes... nee, daar trappen we niet meer inAuto schreef:Sorry, maar dat klopt niet. Ik heb andere verplichtingen.JolandaOudshoorn schreef:Pffff jij durft niet eens te komenAuto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?

Auto schreef:Sorry, maar dat klopt niet. Ik heb andere verplichtingen.JolandaOudshoorn schreef:Pffff jij durft niet eens te komenAuto schreef:WATJE!Luther schreef:Nog een vraag op de valreep: Luther kan niet goed tegen de zon, althans, hij wil sowieso in de schaduw zitten. Staat er nog en vijgeboom o.i.d. waaronder hij kan neerzijgen?

jammerhelma schreef:Auto schreef:Sorry, maar dat klopt niet. Ik heb andere verplichtingen.JolandaOudshoorn schreef:Pffff jij durft niet eens te komenAuto schreef:
WATJE!ja ja...