Ik ben nieuw

geledu

Bericht door geledu »

Als je weet wie je voor je hebt let je denk ik beter op mijn woorden. Ik let vrijwel altijd op mijn woorden en denk na over wat ik schrijf.
:shock:

een minderwaardigheids complex heb je gelukkig niet
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

geledu schreef:
Als je weet wie je voor je hebt let je denk ik beter op mijn woorden. Ik let vrijwel altijd op mijn woorden en denk na over wat ik schrijf.

Een kakofonie van eigen-lof-betuigingen wordt vaak gebruikt om een minderwaardigheidscomplex te camoufleren. :D
geledu

Bericht door geledu »

Johannes316, namens mij een hartelijk welkom.

Wat ik alleen een beetje verwarrend vind is het feit dat ik nu twee dagen gedacht heb dat Johannes 3:16 aan het posten was.

Ik wil je er nog wel even op wijzen dat het over het algemeen gebruikelijk is, en dat het erg op prijs gesteld wordt , dat je je in dit topic even voorstelt.

Verder wens ik je veel post plezier toe.

Misschien een tip aan de mods om de volgende regels te gaan hanteren : :
1. zeer op elkaar gelijkende namen te ontmoedigen
2. Verwijzingen naar Schriftplaatsen als nicknames te verbieden.
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Tiberius schreef:
geledu schreef:

Een kakofonie van eigen-lof-betuigingen wordt vaak gebruikt om een minderwaardigheidscomplex te camoufleren. :D
Lof betuigeningen? :wink:
Het is gewoon een feit dat ik goed na denk voor iets neerschrijf.
Dat noem ik geen zelf lof of lofbetuigingen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Christiaan schreef:
Tiberius schreef:
geledu schreef:

Je hebt lang over het antwoord nagedacht. :wink:
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Christiaan schreef:
Tiberius schreef:
geledu schreef: :shock:

Je hebt lang over het antwoord nagedacht. :wink:
Steken onder water worden niet door eenieder gevoeld..............
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

geledu schreef:Johannes316, namens mij een hartelijk welkom.

Wat ik alleen een beetje verwarrend vind is het feit dat ik nu twee dagen gedacht heb dat Johannes 3:16 aan het posten was.

Ik wil je er nog wel even op wijzen dat het over het algemeen gebruikelijk is, en dat het erg op prijs gesteld wordt , dat je je in dit topic even voorstelt.

Verder wens ik je veel post plezier toe.

Misschien een tip aan de mods om de volgende regels te gaan hanteren : :
1. zeer op elkaar gelijkende namen te ontmoedigen
2. Verwijzingen naar Schriftplaatsen als nicknames te verbieden.
Vooral met punt 1 ben ik het eens; zeker als het om actieve posters gaat. Dit is zeer verwarrend en schaadt in dit geval ook het "imago" van onze gewaardeerde preeklinks-hostende medeforummer.
Loreine

De dappere Loreine :)

Bericht door Loreine »

Ik snap nog niet helemaal hoe dit forum werkt maar bij deze dan ook even een kort voorstel naar aanleiding van de reacties op mijn eerste posting haha. Mijn naam is dus Loreine, ben 20 jaar, studeer voorlopig nog en ben zeer weinig actief op fora maar nu al twee postings gepost! Ik ben nu vast van harte welkom :)
wim

Re: De dappere Loreine :)

Bericht door wim »

Loreine schreef:Ik snap nog niet helemaal hoe dit forum werkt maar bij deze dan ook even een kort voorstel naar aanleiding van de reacties op mijn eerste posting haha. Mijn naam is dus Loreine, ben 20 jaar, studeer voorlopig nog en ben zeer weinig actief op fora maar nu al twee postings gepost! Ik ben nu vast van harte welkom :)
Welkom! Nu nog weinig actief, maar pas op! Want voor je het weet heb je een refoforumverslaving.
Loreine

Bericht door Loreine »

wim schreef:
Loreine schreef:Ik snap nog niet helemaal hoe dit forum werkt maar bij deze dan ook even een kort voorstel naar aanleiding van de reacties op mijn eerste posting haha. Mijn naam is dus Loreine, ben 20 jaar, studeer voorlopig nog en ben zeer weinig actief op fora maar nu al twee postings gepost! Ik ben nu vast van harte welkom :)
Welkom! Nu nog weinig actief, maar pas op! Want voor je het weet heb je een refoforumverslaving.
Dat zal wel meevallen. Vind internet altijd vrij kansloos en heb veels te weinig tijd voor dit soort dingen..Maar af en toe..bij studieontwijkend gedrag...:) Enne Wim, ik speel ook nog viool :)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Loreine schreef:
wim schreef:
Dat zal wel meevallen. Vind internet altijd vrij kansloos en heb veels te weinig tijd voor dit soort dingen..Maar af en toe..bij studieontwijkend gedrag...:) Enne Wim, ik speel ook nog viool :)
Dan voorzie ik nog genoeg gespreksstof, Loreine! Welkom!
wim

Bericht door wim »

Loreine schreef:Enne Wim, ik speel ook nog viool :)
Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:

Leiden is niet al te ver van Zoetermeer...dus: http://www.filomusica.collarco.nl

Wat studeer je? Als je studeert heb je alle tijd. Als je nu geen tijd hebt, zul je het waarschijnlijk nooit krijgen. :wink:
Vincent

Bericht door Vincent »

Katwijk toch? (heb je volgens mij ergens gezien ooit) :wink: Welkom. :)
Loreine

Bericht door Loreine »

wim schreef:
Loreine schreef:Enne Wim, ik speel ook nog viool :)
Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:

Leiden is niet al te ver van Zoetermeer...dus: http://www.filomusica.collarco.nl

Wat studeer je? Als je studeert heb je alle tijd. Als je nu geen tijd hebt, zul je het waarschijnlijk nooit krijgen. :wink:
Ik houd niet zo van orgels en ook niet van organisten hm :) Ik zit in een prima orkest dus ben niet van plan naar Zoetermeer te vertrekken, het spijt me :) En ik hoef ook niet zo nodig in een christelijk orkest te zitten..Altijd alles in het christelijke wereldje, bah. Ik studeer geneeskunde en je hebt gelijk, ik heb nu geen tijd maar later al helemaal niet meer haha. Ik heb nu weinig tijd vanwege vele hobbies. Maar dat is een ander verhaal.
Succes iig met het zoeken naar violisten. :lol:
Josephus

Bericht door Josephus »

wim schreef: Ha. Da's veel beter dan al die organisten-op-leeftijd. :mrgreen:
Hm, wanneer gaat bij jou de teller lopen voor een dergelijke kwalificatie? :wink:
Plaats reactie