Ik geloof dat de eerdere artikelen ook eerlijk waren, maar dat die geïnterviewden redelijk zeldzame vondsten waren. Ben bang dat heel veel refo's hun tijd vullen met romans. Zonde. Áls je dan leest, doe het dan gelijk goed.
Erdee
-
Re: Erdee
Dan zou je ook geen spelletje mogen doen want die tijd had je kunnen gebruiken om te lezen. Ja zo ken ik er wel meerdere....Job schreef: ↑26 aug 2023, 16:11Ik geloof dat de eerdere artikelen ook eerlijk waren, maar dat die geïnterviewden redelijk zeldzame vondsten waren. Ben bang dat heel veel refo's hun tijd vullen met romans. Zonde. Áls je dan leest, doe het dan gelijk goed.
Het gaat hier om iemand met een heel beperkte opleiding, nog heel jong. Ik vind dat je wel erg hard oordeelt.
Ik denk dat dit beter is dan alleen maar Netflix kijken. Je moet zo'n interview niet lezen om er iets van op te steken, behalve dan om wat mensenkennis op te doen, misschien.
Tsja, anderen vullen het met hun mening geven op een forum.Job schreef: ↑26 aug 2023, 16:11Ik geloof dat de eerdere artikelen ook eerlijk waren, maar dat die geïnterviewden redelijk zeldzame vondsten waren. Ben bang dat heel veel refo's hun tijd vullen met romans. Zonde. Áls je dan leest, doe het dan gelijk goed.
Daar hedde ge een punt.Zeeuw schreef: ↑26 aug 2023, 19:02Tsja, anderen vullen het met hun mening geven op een forum.Job schreef: ↑26 aug 2023, 16:11Ik geloof dat de eerdere artikelen ook eerlijk waren, maar dat die geïnterviewden redelijk zeldzame vondsten waren. Ben bang dat heel veel refo's hun tijd vullen met romans. Zonde. Áls je dan leest, doe het dan gelijk goed.
-
Beetje Farizeïstische post, Job. De boog kan niet altijd gespannen staan! Ik wantrouw die eerdere interviews eigenlijk. Geloof er niets van dat mensen aan de lopende band alleen maar theologie lezen. Wat dat betreft vond ik ds Verschuure onlangs heerlijk nuchter en open dat hij ter ontspanning rustig eens een deeltje van Sjoerd Veenman pakt.Job schreef: ↑26 aug 2023, 16:11Ik geloof dat de eerdere artikelen ook eerlijk waren, maar dat die geïnterviewden redelijk zeldzame vondsten waren. Ben bang dat heel veel refo's hun tijd vullen met romans. Zonde. Áls je dan leest, doe het dan gelijk goed.
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
Wordt niet elke intrede vermeldt in het RD?
Nu deze wel van Ds. G. J. Post in Middelharnis : https://www.rd.nl/artikel/1032106-ds-g- ... ddelharnis
Maar nog geen verslagje gelezen van de intrede gisteren van Ds. W.J. van Gent in Alphen ad Rijn.
Nu deze wel van Ds. G. J. Post in Middelharnis : https://www.rd.nl/artikel/1032106-ds-g- ... ddelharnis
Maar nog geen verslagje gelezen van de intrede gisteren van Ds. W.J. van Gent in Alphen ad Rijn.
Ligt er volgens mij aan of er een correspondent is die iets instuurt.HHR schreef: ↑26 aug 2023, 21:36 Wordt niet elke intrede vermeldt in het RD?
Dank je!Evangelist schreef: ↑26 aug 2023, 20:36Beetje Farizeïstische post, Job. De boog kan niet altijd gespannen staan! Ik wantrouw die eerdere interviews eigenlijk. Geloof er niets van dat mensen aan de lopende band alleen maar theologie lezen. Wat dat betreft vond ik ds Verschuure onlangs heerlijk nuchter en open dat hij ter ontspanning rustig eens een deeltje van Sjoerd Veenman pakt.Job schreef: ↑26 aug 2023, 16:11Ik geloof dat de eerdere artikelen ook eerlijk waren, maar dat die geïnterviewden redelijk zeldzame vondsten waren. Ben bang dat heel veel refo's hun tijd vullen met romans. Zonde. Áls je dan leest, doe het dan gelijk goed.
Ze hadden even op tijd moeten bellen. Ik vond het een mooie dienst! Het was goed om erbij te zijn.Job schreef: ↑26 aug 2023, 22:04Ligt er volgens mij aan of er een correspondent is die iets instuurt.HHR schreef: ↑26 aug 2023, 21:36 Wordt niet elke intrede vermeldt in het RD?
- Dodo
Toen wij laatst een afscheid hadden, vroeg het RD zelf of de scriba een verslagje wilde insturen. Dat is licht gewijzigd toen in het RD gekomen, "van onze correspondent".
Zo diep-analytisch zijn die verslagjes van intrede en afscheid toch niet, naar mijn idee. Met de liturgie in de hand kom je al een heel eind.
En dat maakt die verslagen ook wel weer wat nietszeggend en niet zo noodzakelijk. Want wie ligt er - behalve de gemeente zelf, die aanwezig was - wakker van wie er namens de kerkenraad de predikant heeft toegesproken?
En dat maakt die verslagen ook wel weer wat nietszeggend en niet zo noodzakelijk. Want wie ligt er - behalve de gemeente zelf, die aanwezig was - wakker van wie er namens de kerkenraad de predikant heeft toegesproken?
-
- Verbannen
Er heeft ook niets in gestaan van zijn afscheid in Ouderkerk aan den Amstel.Zita schreef: ↑26 aug 2023, 22:44Ze hadden even op tijd moeten bellen. Ik vond het een mooie dienst! Het was goed om erbij te zijn.Job schreef: ↑26 aug 2023, 22:04Ligt er volgens mij aan of er een correspondent is die iets instuurt.HHR schreef: ↑26 aug 2023, 21:36 Wordt niet elke intrede vermeldt in het RD?