Pas maar op. Soms kom je er jaren later achter dat de teek schade heeft aangericht.judith schreef:Een teek. Maar is er gelukkig al weer uitHeb je er van, als je in het bos....ehm, niet op de paden rondloopt.
Tja.. Ik maak me daar maar niet zo druk om. Risico's lopen we altijd.vlinder schreef:Pas maar op. Soms kom je er jaren later achter dat de teek schade heeft aangericht.judith schreef:Een teek. Maar is er gelukkig al weer uit :hum Heb je er van, als je in het bos....ehm, niet op de paden rondloopt. :huhu
Erg lakoniek geantwoord. Toch zeg ik: Kijk maar uit voor een teek. Ik heb verschillend leerlingen in de klas gehad die door een tekenbeet hun lessen niet konden volgenFjodor schreef:Tja.. Ik maak me daar maar niet zo druk om. Risico's lopen we altijd.vlinder schreef:Pas maar op. Soms kom je er jaren later achter dat de teek schade heeft aangericht.judith schreef:Een teek. Maar is er gelukkig al weer uitHeb je er van, als je in het bos....ehm, niet op de paden rondloopt.
Ik heb op een gehandicaptenvakantie een meisje verzorgd die gebeten was door een teekalbion schreef:Erg lakoniek geantwoord. Toch zeg ik: Kijk maar uit voor een teek. Ik heb verschillend leerlingen in de klasgehad die door een tekenbeet hun lessen niet konden volgenFjodor schreef:Tja.. Ik maak me daar maar niet zo druk om. Risico's lopen we altijd.vlinder schreef:Pas maar op. Soms kom je er jaren later achter dat de teek schade heeft aangericht.judith schreef:Een teek. Maar is er gelukkig al weer uitHeb je er van, als je in het bos....ehm, niet op de paden rondloopt.
omdat ze zo moe waren en zich ellendig voelden.
ik vraag me af of ze wel is iets snappen...Ichtus schreef:Brief van DUO![]()
Ze snappen er weer eens niks van
Het is echt steeds gezeur. Ik word er lammetakkerig van. Iedere keer kan je er wéér achteraan...hmprff schreef:ik vraag me af of ze wel is iets snappen...Ichtus schreef:Brief van DUO![]()
Ze snappen er weer eens niks van![]()
bij ons is het altijd gezeur... ze vergeten twee kinderen enzo...
...terwijl 6 kinderen nog niet eens veel is in refoland, dus anderen moeten hier nog meer rompslomp van hebben.
en als er 2 kinderen niet worden meegerekend, krijg ik opeens 80 euro per maand minder stufi...