Hoe is je stemming op dit moment?
- MarthaMartha
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
wacht niet te lang met naar de dokter gaan (zei Martha die zelf drie weken door heeft gelopen)judith schreef:hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
o o(erg hoor martha, nou ik ga er dan maar geen 3 weken mee doorlopen)MarthaMartha schreef:wacht niet te lang met naar de dokter gaan (zei Martha die zelf drie weken door heeft gelopen)judith schreef:hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
this nu niet heel erg ofzo
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
En wat gaat de dokter er dan aan doen?MarthaMartha schreef:wacht niet te lang met naar de dokter gaan (zei Martha die zelf drie weken door heeft gelopen)judith schreef:hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
Ik weet niet wat ik moet doen...
Saai.
Saai.
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Je mag mij wel komen helpen. Ik moet nog een verslag maken van een PO scheikunde, een boekverslag, een PO wiskunde, een hoofdstuk wiskunde en daarna ook nog een boekje lezen voor Frans.....saphira schreef:Ik weet niet wat ik moet doen...
Saai.
Boekje lezen voor Frans, dat wil ik wel voor je doen.mathilde schreef:Je mag mij wel komen helpen. Ik moet nog een verslag maken van een PO scheikunde, een boekverslag, een PO wiskunde, een hoofdstuk wiskunde en daarna ook nog een boekje lezen voor Frans.....saphira schreef:Ik weet niet wat ik moet doen...
Saai.
Maar wiskunde...scheikunde! Je moet echt goed zijn om dat te kunnen.
Zet 'm op!
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Je hebt kunnen lezen in een ander topic dat de dokter een antibiotica heeft voorgeschreven omdat MM een longontsteking had.....Afgewezen schreef:
En wat gaat de dokter er dan aan doen?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Je hebt kunnen lezen in een ander topic dat de dokter een antibiotica heeft voorgeschreven omdat MM een longontsteking had.....Afgewezen schreef:
En wat gaat de dokter er dan aan doen?
oo
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- Wilma van den Berg
Wilma van den Berg schreef:Prima...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
belabberd......(enorm veel hoesten en daardoor al nachten slecht geslapen)
meid, wat vervelend joh, neem lekker thee met honing dat werkt verzachtend en haal anders wat bij de dokter tegen het hoesten zodat weer een goede nacht kunt maken!Lassie schreef:belabberd......(enorm veel hoesten en daardoor al nachten slecht geslapen)
sterkte
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....