hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
wacht niet te lang met naar de dokter gaan (zei Martha die zelf drie weken door heeft gelopen)judith schreef:hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
o o(erg hoor martha, nou ik ga er dan maar geen 3 weken mee doorlopen)MarthaMartha schreef:wacht niet te lang met naar de dokter gaan (zei Martha die zelf drie weken door heeft gelopen)judith schreef:hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
En wat gaat de dokter er dan aan doen?MarthaMartha schreef:wacht niet te lang met naar de dokter gaan (zei Martha die zelf drie weken door heeft gelopen)judith schreef:hoestenproesten, vreselijk martha!! nou sterkte er mee!! iK hoest ook een beetje!MarthaMartha schreef:hoesten, hoesten, niezen, hoesten
Je mag mij wel komen helpen. Ik moet nog een verslag maken van een PO scheikunde, een boekverslag, een PO wiskunde, een hoofdstuk wiskunde en daarna ook nog een boekje lezen voor Frans.....saphira schreef:Ik weet niet wat ik moet doen...
Saai.
Boekje lezen voor Frans, dat wil ik wel voor je doen.mathilde schreef:Je mag mij wel komen helpen. Ik moet nog een verslag maken van een PO scheikunde, een boekverslag, een PO wiskunde, een hoofdstuk wiskunde en daarna ook nog een boekje lezen voor Frans.....saphira schreef:Ik weet niet wat ik moet doen...
Saai.
Je hebt kunnen lezen in een ander topic dat de dokter een antibiotica heeft voorgeschreven omdat MM een longontsteking had.....Afgewezen schreef:
En wat gaat de dokter er dan aan doen?
vlinder schreef:Je hebt kunnen lezen in een ander topic dat de dokter een antibiotica heeft voorgeschreven omdat MM een longontsteking had.....Afgewezen schreef:
En wat gaat de dokter er dan aan doen?
Wilma van den Berg schreef:Prima...
meid, wat vervelend joh, neem lekker thee met honing dat werkt verzachtend en haal anders wat bij de dokter tegen het hoesten zodat weer een goede nacht kunt maken!Lassie schreef:belabberd......(enorm veel hoesten en daardoor al nachten slecht geslapen)