Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
vanaf ons balkon zag je mensen lopen!
Moet het niet onweren. bbbrrrr...
Moet het niet onweren. bbbrrrr...
Wat ik zelf de de mooiste route vind, is de route in het Bietschtal (de zogenaamde waterleiding route, heeft een paar jaar geleden in de Terdege gestaan) en als je dan langs de bergwand loopt en links zo het ravijn in kan kijken en dan de diepte van het uitizicht. PRACHTIG gewoon. Die is ook heel goed te lopen en moeilijkheids graad is laag.MarthaMartha schreef: Mmm.... als ik dit lees krijg ik heel veel zin om dat ook te gaan lopen.
Ik hou wel van mijn grenzen verkennen en verleggen, van échte uitdaging.
je hoort wel hoe het afloopt........
Wil je weten hoe het op de maan is ........ dan moet je naar Zanetsch gaan, daar heb jee een gebied van een voormalige gletscher en lijkt net op een maanlandschap.
- MarthaMartha
moeilijkheidsgraad laag?????????Auto schreef:Wat ik zelf de de mooiste route vind, is de route in het Bietschtal (de zogenaamde waterleiding route, heeft een paar jaar geleden in de Terdege gestaan) en als je dan langs de bergwand loopt en links zo het ravijn in kan kijken en dan de diepte van het uitizicht. PRACHTIG gewoon. Die is ook heel goed te lopen en moeilijkheids graad is laag.MarthaMartha schreef: Mmm.... als ik dit lees krijg ik heel veel zin om dat ook te gaan lopen.
Wil je weten hoe het op de maan is ........ dan moet je naar Zanetsch gaan, daar heb jee een gebied van een voormalige gletscher en lijkt net op een maanlandschap.
dat ga ik dus niet doen (of als inkomertje).
't moet wel beetje spectaculair zijn natuurlijk.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Hoe weet jij dat nou? Ben je daar ook al geweest? op die maan dan....Auto schreef:Wat ik zelf de de mooiste route vind, is de route in het Bietschtal (de zogenaamde waterleiding route, heeft een paar jaar geleden in de Terdege gestaan) en als je dan langs de bergwand loopt en links zo het ravijn in kan kijken en dan de diepte van het uitizicht. PRACHTIG gewoon. Die is ook heel goed te lopen en moeilijkheids graad is laag.MarthaMartha schreef: Mmm.... als ik dit lees krijg ik heel veel zin om dat ook te gaan lopen.

Nee, dat is niet de Bietschhorn, ik weet niet precies wat het wel is (in Saas Grund ben ik nog nooit geweest, maar de Bietschhorn heb ik wel meerdere keren gezien). De Bietschhorn is veel hoger, en ligt aan de andere kant van het Rhonedal.
Niettemin niet te versmaden, zo'n uitzicht vanaf het balkon

Dit is 'm wel, met de Huette:

Lijkt me inderdaad een heel mooie wandeling, maar wel pittig, vergis je daar niet in (ga niet alleen!). Als je vast een voorproefje wilt hebben, moet je hier eens kijken.MarthaMartha schreef:Mmm.... als ik dit lees krijg ik heel veel zin om dat ook te gaan lopen.

Welke foto zou dan van Goudswaard zijn??sweelinck 25 schreef:Dan ken ik die kerk niet Hendrik.Hendrikus schreef:Goudswaard zit er niet bij, Swee.sweelinck 25 schreef:Ik herken:
Katwijk
Goudswaard
Amersfoort
Volgens mij ook nog Zwolle en Kampen
mooi joh!!!!
hoop dat je genoten hebt, en lekker uitgerust bent!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik heb nog leuke fotoows van mn zusje en mij!! (maar ik weet niet hoe ik ze er op moet zetten
)
we hebben gisteren een fotosessie gehouden

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
Dat willen we natuurlijk allemaal wel ff zienhmprff schreef:ik heb nog leuke fotoows van mn zusje en mij!! (maar ik weet niet hoe ik ze er op moet zetten)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ik denk dat ik heb uitgevonden hoe het moet 
dit zijn wij in een gekke bui

dit zijn wij (redelijk normaal
)

en deze

dit zijn wij (redelijk normaal

en deze

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
Volgens mij kennen wij elkaar ergens vanhmprff schreef:ik denk dat ik heb uitgevonden hoe het moet
dit zijn wij (redelijk normaal)
en deze![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
en wie is nou wie?hmprff schreef:ik denk dat ik heb uitgevonden hoe het moet
en deze![]()
ik ben de linkseMarthaMartha schreef:en wie is nou wie?hmprff schreef:ik denk dat ik heb uitgevonden hoe het moet
en deze![]()

- MarthaMartha
leukerd ben jij!!!