1,5 miljoen kiezers is ook niet niks. Het lijkt me wel moeilijk om dat te negeren door de anderen.Afgewezen schreef:En toch hè, vind ik die Geert Wilders wel iets schattigs hebben zoals hij stond te stralen.
(Ik heb geen PVV gestemd, hoor).
Verkiezingsuitzending RO en RD
Re: Verkiezingsuitzending RO en RD
Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed. 

Onze homoknuffelburgemeester ( Sloot het eerste homohuwelijk)Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
O, o, en nou kan hij niks goeds meer doen, natuurlijk.huisman schreef:Onze homoknuffelburgemeester ( Sloot het eerste homohuwelijk)Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.

-
-
Laatst gewijzigd door Marie-Henriëtte op 09 jun 2010, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben er niet uit Cohen of Rutte als premier (het PvdA programma ligt mij nader dan die van de VVD)Afgewezen schreef:O, o, en nou kan hij niks goeds meer doen, natuurlijk.huisman schreef:Onze homoknuffelburgemeester ( Sloot het eerste homohuwelijk)Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.
De beste maar ook onwaarschijnlijke coalitie zou zijn VVD/PvdA/CDA 83 zetels (hier hoop ik maar op)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Forumregels onderschrijven i.c.m. PvdA-voorkeur?Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.

Ik mag toch wel zeggen dat Job Cohen z'n toespraak goed houdt?Mister schreef:Forumregels onderschrijven i.c.m. PvdA-voorkeur?Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.

Tuurlijk. Verder was dat niet het enige wat je zei. En blijf je mij verbazen.Afgewezen schreef:Ik mag toch wel zeggen dat Job Cohen z'n toespraak goed houdt?Mister schreef:Forumregels onderschrijven i.c.m. PvdA-voorkeur?Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.
Moet je als christen per se voor 'rechts' zijn??
al was de animo daarvoor dramatisch laaghuisman schreef:Als de dramatische prognose de uitslag wordt zouden de kerken een bidstond moeten uitroepen.ZWP schreef:Het zal niet veel zetels afwijken van deze voorlopige prognose, ben ik bang.elbert schreef:Als de prognose klopt, kunnen we alvast voorzichtig het volgende concluderen:
- een grote afstaffing voor het CDA en het politieke einde van premier Balkenende
- coalitievorming wordt een heel zware opgave.
Mijn gevoel zegt dat we eerder dan over 4 jaar weer naar de stembus kunnen voor Tweede Kamerverkiezingen.
En mijn gevoel is ook dat we binnen 4 jaar weer mogen/moeten...

Ik denk dat dit best kan hoor. Je kunt bijv. denken dat PvdA de minst slechte (maar nog steeds: slechte) keuze is in het politieke landschap.Mister schreef:Forumregels onderschrijven i.c.m. PvdA-voorkeur?Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.
Jammer voor Rouvoet, 5 zeteltjes maar

Waarom focus je op een paar homo's en niet op de duizenden liters thee die met de doodgeknuffelde moslims werd gedronken om de boel maar bij elkaar te houdenhuisman schreef:Onze homoknuffelburgemeester ( Sloot het eerste homohuwelijk)Afgewezen schreef:Job Cohen is een mooie toespraak aan het houden. Hij doet het goed.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
SGP is net iets links van het midden.Persoonlijk denk ik dat iets rechtser beter is, minder staatsbemoeienis, minder subsidies, mensen moeten zelf meer gaan doen.Afgewezen schreef:Moet je als christen per se voor 'rechts' zijn??
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
persoonlijk ben ik de mening toegedaan dat dat niet hoeft.Afgewezen schreef:Moet je als christen per se voor 'rechts' zijn??
appels/peren zeg maar.