Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
er ligt nog een stapel was in de wasmand dus.........
dus.............in het holst van de nacht een was draaien??? je moet er maar zin in hebbenBart schreef:er ligt nog een stapel was in de wasmand dus.........

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wij stappen zo in de auto om naar limburg af te reizen.
regelrecht op de sneeuwzone af...............sterkte meiss!!!Lassie schreef:wij stappen zo in de auto om naar limburg af te reizen.
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
klussen en klussen en klussen
en nu net me ontdaan van alle verf.
als de verf net zo goed op de muur zit als op mij, dan zit het er prima onder...

en nu net me ontdaan van alle verf.
als de verf net zo goed op de muur zit als op mij, dan zit het er prima onder...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wassen, strijken, wassen, strijken... 
Open dag van de Revius bezocht
Visite ontvangen

Open dag van de Revius bezocht

Visite ontvangen

-
ow, ik ook al: wassen, strijken, wassen vouwen
Heb een paar uur geschaatst, 't was lekker maar er lag nogal wat sneeuw op het ijs net op die plekken waar ik wilde schaatsen. Goed voor je spieren denk ik dan maar.
Badkamerkastje in elkaar gezet

Heb een paar uur geschaatst, 't was lekker maar er lag nogal wat sneeuw op het ijs net op die plekken waar ik wilde schaatsen. Goed voor je spieren denk ik dan maar.
Badkamerkastje in elkaar gezet

Heb al sneeuw geschept en de herten en vogels gevoerd (voer voor hun gestrooid) nu nog boodschappen doen en hout hakken!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Herten en vogels moet je niet voeren. Dat is slecht voor de soort. Zwakke dieren kunnen beter niet overleven. Hoe sneu ook.Margriet schreef:Heb al sneeuw geschept en de herten en vogels gevoerd (voer voor hun gestrooid) nu nog boodschappen doen en hout hakken!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik strooi elke dag ongeveer een gallon mais. Dat is niet genoeg voor hen om te overleven,maar erg gezellig om naar te kijken. Je mag hier trouwens niet echt voeren, twee gallon op ons gebied ongeveer. Daar zijn regels voor!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Biljarten op de Wii.................. 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zo dadelijk: sjoelen met vrouw en kids.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
wij doen het altijd met een sjoelbak en sjoelschijven, maar jouw variant opent volledig nieuwe perspectieven.Luther schreef:Zo dadelijk: sjoelen met vrouw en kids.

- MarthaMartha
Zita schreef:wij doen het altijd met een sjoelbak en sjoelschijven, maar jouw variant opent volledig nieuwe perspectieven.Luther schreef:Zo dadelijk: sjoelen met vrouw en kids.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Probeer te verliezen hè....?Luther schreef:Zo dadelijk: sjoelen met vrouw en kids.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik niet gelukkig ben met je zoveelste avatar.

Met deze laatste loop je veel te ver vooruit op de feiten.
Tot nu toe heb je de historie doen leven in je avatar, maar nu ineens......
Ik had je "nuchterder" ingeschat.