Is het niet dat je in eerste instantie moet zien of er nog een partij is, die de Bijbel als norm hanteert en van daaruit wil regeren...Luther schreef:Bij ons is zondag gewoon gebeden voor deze wettige overheid. En er is gedankt dat we door Gods voorzienige leiding zoveel ook te danken hebben aan de EU.Tiberius schreef:De advertentie stond wel in de krant (van zaterdag, dacht ik), maar er stonden geen namen van predikanten onder.JALP schreef:Ik heb het RD niet, maar ik was eigenlijk benieuwd of de advertentie met alle namen van predikanten eronder vandaag weer in de krant staat (zoals bij de vorige verkiezingen...).
Heeft iemand 'm gezien?
Ik begreep, dat de uitspraak van Kolijn in verkeerde aarde was gevallen (dat Europa onze wettige overheid is).
Ja, en toch echt een SGP-predikant hoor...
Maarre... allemaal gaan stemmen natuurlijk. Helaas, helaas, is er geen christelijke partij waar ik me bij thuis voel, die ook nog eens pro-Europa is... Ik denk dat ik uit arre moede toch maar CDA moet gaan stemmen als SGP-lid, want D66 stemmen kan ik niet over mn hart verkrijgen.
Ik weet het nog niet, ik zweef. Nog nooit gehad....
nu.
dan is het niet moeilijk.
stemse!