jij gaat liever onverantwoord uit?Jongere schreef:Hm...henriët schreef:een gezelllig verantwoord avondje uit!ik denk dat ik toch thuis blijf.

jij gaat liever onverantwoord uit?Jongere schreef:Hm...henriët schreef:een gezelllig verantwoord avondje uit!ik denk dat ik toch thuis blijf.
ik ahd jouw plaatsje al ingeplandMarthaMartha schreef:Alleen pubers?helma schreef:![]()
met auto, dus er kunnen wat pubers meerijden
Ach geeft het ook, ik ben puberaal genoeg.......
martha had het al toegezegd via een andere weg vandaar...Tiberius schreef: Ik heb de beginposting aangepast.
Alleen verwar je Helma met Martha Martha en ben je Daphne vergeten.
evt? gewoon meeslepenMister schreef:Weet nog niet zeker, maar denk het wel (evt met vrouw)
Nou 't gaat bij ons meer op basis van overleg...MarthaMartha schreef:evt? gewoon meeslepenMister schreef:Weet nog niet zeker, maar denk het wel (evt met vrouw)
beterMister schreef:Nou 't gaat bij ons meer op basis van overleg...MarthaMartha schreef:evt? gewoon meeslepenMister schreef:Weet nog niet zeker, maar denk het wel (evt met vrouw)
Alleen of met partner?Channa schreef:Ik ben ook wel van plan om te komen....
Met dochter, mag dat ook?Tiberius schreef:Alleen of met partner?Channa schreef:Ik ben ook wel van plan om te komen....