jaja, je was het vergeten zeker???caprice schreef:Ben het voor een keer eens met Marnix. 8)Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd
Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?
- MarthaMartha
Neen het, ganselijk niet.MarthaMartha schreef:jaja, je was het vergeten zeker???caprice schreef:Ben het voor een keer eens met Marnix. 8)Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
neen het, ganselijk niet.... dat klinkt spelonkiecaprice schreef:Neen het, ganselijk niet.MarthaMartha schreef:jaja, je was het vergeten zeker???caprice schreef:Ben het voor een keer eens met Marnix. 8)Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd
of het nou commercie is of niet, leuk blijft het!!! Mijn man deed er altijd heel luchtig over, idd van dat het voor commercie weer leuk is, maar toch... vandaag... 14-08-2008
Hij zou laat thuis zijn,
stapt ie voor 6 uur al binnen,
om vervolgens een cadeautje te geven, een heerlijk flesje parfum, nou, hoe je ook over valentijn denkt, dit is gewoon superleuk!!!
Hij zou laat thuis zijn,
om vervolgens een cadeautje te geven, een heerlijk flesje parfum, nou, hoe je ook over valentijn denkt, dit is gewoon superleuk!!!
- JolandaOudshoorn
Mijn man kwam ook eerder thuis dan verwacht en hij heeft gisteren plantjes meegebracht, Maar ik denk niet dat hij beseft dat het Valentijnsdag ishenriët schreef:of het nou commercie is of niet, leuk blijft het!!! Mijn man deed er altijd heel luchtig over, idd van dat het voor commercie weer leuk is, maar toch... vandaag... 14-08-2008
Hij zou laat thuis zijn,
Ik weet, mijn Verlosser leeft
leuk joh! geniet van de kleine dingen hé, maar joh of het nou voor valentijn is of wat dan ook, t is al heel leuk als manlief aan je denkt op deze manier tochJolandaOudshoorn schreef:Mijn man kwam ook eerder thuis dan verwacht en hij heeft gisteren plantjes meegebracht, Maar ik denk niet dat hij beseft dat het Valentijnsdag ishenriët schreef:of het nou commercie is of niet, leuk blijft het!!! Mijn man deed er altijd heel luchtig over, idd van dat het voor commercie weer leuk is, maar toch... vandaag... 14-08-2008
Hij zou laat thuis zijn,
(op mijn vraag of het voor valentijn is.. antwoorde hij, ja, daarvoor en omdat het vakantie is, en omdat ik je lief vind. Nou ja, snoezig toch.. romantiek ten top!)
waaaah echt een giller, m'n vriend zou pas rond 7 uur thuis komen en hij was er veel eerder. (half 6). Ik had boerenkool gehaald enz.
Komtie thuis, sleurt hij me mee naar buiten we gaan uit eten!!!
woeih saampjes uit eten geweest bij de italiaan! Daarna ff gezellig naar de stad ff wat boodschapjes gedaan!
woeih saampjes uit eten geweest bij de italiaan! Daarna ff gezellig naar de stad ff wat boodschapjes gedaan!
ik weet wat jij morgen eet :mrgreen: :mrgreen:Lassie schreef:waaaah echt een giller, m'n vriend zou pas rond 7 uur thuis komen en hij was er veel eerder. (half 6). Ik had boerenkool gehaald enz.
Ik behoor tot die geweldige mannen die hun vrouw niet 1 dag per jaar verwennen, maar ook die andere 364 dagen (incl. verjaardag en moederdag) al het mogelijke geven, ja zelfs meer dan dat.
Ik ga dit jaar zelfs zover om daar nog een extra dag aan toe te voegen!!!!
Laat allen op dit forum welke een relatie, vriend, vriendin, kennis of welke verhouding dan ook hebben een voorbeeld nemen aan deze geweldige jvdg!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Laat allen op dit forum welke een relatie, vriend, vriendin, kennis of welke verhouding dan ook hebben een voorbeeld nemen aan deze geweldige jvdg!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
mag ik een teiltje :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Ik behoor tot die geweldige mannen die hun vrouw niet 1 dag per jaar verwennen, maar ook die andere 364 dagen (incl. verjaardag en moederdag) al het mogelijke geven, ja zelfs meer dan dat.
Of toch een lintje voor je
Geen woorden, geen teiltjes, geen lintjes, maar DADEN!mens schreef:mag ik een teiltje :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Ik behoor tot die geweldige mannen die hun vrouw niet 1 dag per jaar verwennen, maar ook die andere 364 dagen (incl. verjaardag en moederdag) al het mogelijke geven, ja zelfs meer dan dat.
ach ook al was het vandaag GEEN valentijnsdag, dan waren we nog wel uit eten geweest hoor.jvdg schreef:Ik behoor tot die geweldige mannen die hun vrouw niet 1 dag per jaar verwennen, maar ook die andere 364 dagen (incl. verjaardag en moederdag) al het mogelijke geven, ja zelfs meer dan dat.
Heb pas nog een laptop gekregen!
jvdg schreef:Geen woorden, geen teiltjes, geen lintjes, maar DADEN!mens schreef:mag ik een teiltje :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Ik behoor tot die geweldige mannen die hun vrouw niet 1 dag per jaar verwennen, maar ook die andere 364 dagen (incl. verjaardag en moederdag) al het mogelijke geven, ja zelfs meer dan dat.
Zegt je vrouw dit ook

Uw bescheidenheid zij alle mensen bekendjvdg schreef:Ik behoor tot die geweldige mannen die hun vrouw niet 1 dag per jaar verwennen, maar ook die andere 364 dagen (incl. verjaardag en moederdag) al het mogelijke geven, ja zelfs meer dan dat.