Muziek voor als je in een dip zit?
- Christiaan
Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.Dianne schreef:De bibliotheek bij ons heeft wel bladmuziek. Ik zal eens een keer kijken.
Het zal zeker lonen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Miscanthus
- Christiaan
Bepaalde of elke willekeurige??Miscanthus schreef:Als ik in een dip zit, ga ik lofpsalmen zingen achter de piano. Dat helpt vrijwel altijd.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
- Miscanthus
Klavescribo? Is dat de opvolger van Klavarskribo dat in de jaren "50 in opkomst was?Christiaan schreef:Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.
-
Petrus
-
Petrus
neeeee, niet echt. maar ik mag graag ff een beetje plagen.........ik zou willen dat IK piano, viool of op wat voor instrument dan ook kan spelen......................wim schreef:Volgens mij zou jij er wat voor over hebben om die rechter emoticon uit mijn avatar te zijn.Petrus schreef:jaaaaaaaaaa, om hoofd-, kies- en maagpijn door te krijgen zeker???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Helpt altijd.
maar ja, zo heeft ieder zijn of haar eigen talenten..........ikzelf bijvoorbeeld kan perfect "grote teen" spelen............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (als die uitdrukking je tenminste bekend voorkomt snap je dit................)
Gewoon mee beginnen, zou ik zeggen. Er zijn genoeg oude knarren die dat doen. :mrgreen:Petrus schreef: [...] ik zou willen dat IK piano, viool of op wat voor instrument dan ook kan spelen......................:
:
Daar heb je na al die jaren zeker een grote mate van virtuositeit in bereikt?maar ja, zo heeft ieder zijn of haar eigen talenten..........ikzelf bijvoorbeeld kan perfect "grote teen" spelen
-
Petrus
Ongeëvenaarde genialiteit........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Gewoon mee beginnen, zou ik zeggen. Er zijn genoeg oude knarren die dat doen. :mrgreen: ondertussen hun eega's tot grote wanhoop drijvend......................Petrus schreef: [...] ik zou willen dat IK piano, viool of op wat voor instrument dan ook kan spelen......................:
:
Daar heb je na al die jaren zeker een grote mate van virtuositeit in bereikt?
Maar daar is tegenwoordig een oplossing voor: de Silent Violin!Petrus schreef:ondertussen hun eega's tot grote wanhoop drijvend......................
Als je niet van die nieuwerwetse troep houdt, dan is er nog de pochette:Hendrikus schreef:Maar daar is tegenwoordig een oplossing voor: de Silent Violin!Petrus schreef:ondertussen hun eega's tot grote wanhoop drijvend......................