Kleine ergernissen [1]
Re:
Unionist schreef:Herkenbaar! Koop je het zelf niet voor je kinderen, hoor je ineens heel blikkerig
[marq=left]TUTATUTATUTA [/marq]
door het huis schetteren.
Zijn ze bij opa en oma geweest....

omaprijzen noemen wij dat
Re: Kleine ergernissen
over kerken........................................
maar volgens mij is dat geen kleine ergernis zit ik te bedenken
maar volgens mij is dat geen kleine ergernis zit ik te bedenken
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat de één het beter denkt te weten dan de ander. Vaak ook nog eens van die kleine onbenullige dingen 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Roerganger
Ergernissen huizen in de boezem van de dwaas!!
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
Ja, maar soms ben ik wel eens dwaas..Roerganger schreef:Ergernissen huizen in de boezem van de dwaas!!
Mijn kleine ergenis..
Aboutaleb burgemeester van Rotterdam..

Is die dan zoveel slechter dan andere kandidaten? En heb je daar last van in Nieuw-Vennep?BJD schreef:Mijn kleine ergenis..
Gezien de samenstelling van de Rotterdamse bevolking is die keuze niet meer dan logisch.BJD schreef:Mijn kleine ergenis..
Bovendien heeft de man ontegenzeggelijk kwaliteiten.
Niettemin vind ik het ook moeilijk verteerbaar dat een moslim-marokkaan burgemeester wordt van één der grootste steden van Nederland.
boodschappen voor de hele week inladen na het afrekenen, ik voel me dan helemaal gestresst
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mijn kleine ergernis: het ding dat er ongeveer zo uit ziet
. Op elk topic waar ik op reageer, zie ik zoiets verschijnen. Het lijkt erop dat het aan mij ligt...

dat vermoeden heb ik ook (soms).... dat het aan mij ligt.accoord schreef:Mijn kleine ergernis: het ding dat er ongeveer zo uit ziet. Op elk topic waar ik op reageer, zie ik zoiets verschijnen. Het lijkt erop dat het aan mij ligt...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Iets dat bezorgd zal worden en dan niet komt op de afgesproken dag.

oh kreun dat is balen,Afgewezen schreef:Iets dat bezorgd zal worden en dan niet komt op de afgesproken dag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen misschien of is dat te laat..