Vooruitstrevende moeder
Re: vooruitstrevende moeder
Geweldig ja.. 

Ja, fantastisch. Burgemeester Bazeman wordt bij ons nóg wel eens sprekend ingevoerd, terwijl onze kinderen inmiddels studerenZita schreef:hier hoorden de voorleescassettebandjes vooral bij ziek zijn met een bedje op de bank. Ik geloof dat mijn jongste zusje al veertien was, ziek thuis zat en toen met een wit bekkie onder haar dekbedje op de bank kroop. Ik vroeg als grapje of ik soms een bandje van Pietje Puk moest opzetten. Nou, heel graag. En zo lag ze te genieten van 'Langdraad, er hangt alweer een spijker aan je neus!'. Heerlijk!

~~Soli Deo Gloria~~
Bij ons die kippendieven. Is dat niet uit Pietje Puk wordt boswachter?Hendrikus schreef:Ja, fantastisch. Burgemeester Bazeman wordt bij ons nóg wel eens sprekend ingevoerd, terwijl onze kinderen inmiddels studerenZita schreef:hier hoorden de voorleescassettebandjes vooral bij ziek zijn met een bedje op de bank. Ik geloof dat mijn jongste zusje al veertien was, ziek thuis zat en toen met een wit bekkie onder haar dekbedje op de bank kroop. Ik vroeg als grapje of ik soms een bandje van Pietje Puk moest opzetten. Nou, heel graag. En zo lag ze te genieten van 'Langdraad, er hangt alweer een spijker aan je neus!'. Heerlijk!
De boswachter vangt stropers. (Eerst de agent en de burgemeester). Als Lanngdraad ziek (er hangen twee spijkers aan je neus!!) is wordt Pietje veldwachter en vangt de kippendieven. (Lekker spul! Schenk nog eens in) Die hebben we ook.Zita schreef:Bij ons die kippendieven. Is dat niet uit Pietje Puk wordt boswachter?Hendrikus schreef:Ja, fantastisch. Burgemeester Bazeman wordt bij ons nóg wel eens sprekend ingevoerd, terwijl onze kinderen inmiddels studerenZita schreef:hier hoorden de voorleescassettebandjes vooral bij ziek zijn met een bedje op de bank. Ik geloof dat mijn jongste zusje al veertien was, ziek thuis zat en toen met een wit bekkie onder haar dekbedje op de bank kroop. Ik vroeg als grapje of ik soms een bandje van Pietje Puk moest opzetten. Nou, heel graag. En zo lag ze te genieten van 'Langdraad, er hangt alweer een spijker aan je neus!'. Heerlijk!
En nog een dat Pietje schaatskampioen wordt en Jan Stoppel zich bekeerd tot een net tuinmanbestaan.
Pietje Puk gaat op reis kunnen we allemaal uit ons hoofd opzeggen.
We hebben ook nog wat klassiekers: Biotex en Piggelmee.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
D'r zal geen haaaaaantje naar kraaaiien en het loopt niet in de gaten!!! En dan met de juiste intonatie.refo schreef:De boswachter vangt stropers. (Eerst de agent en de burgemeester). Als Lanngdraad ziek (er hangen twee spijkers aan je neus!!) is wordt Pietje veldwachter en vangt de kippendieven. (Lekker spul! Schenk nog eens in) Die hebben we ook.Zita schreef:Bij ons die kippendieven. Is dat niet uit Pietje Puk wordt boswachter?Hendrikus schreef:Ja, fantastisch. Burgemeester Bazeman wordt bij ons nóg wel eens sprekend ingevoerd, terwijl onze kinderen inmiddels studerenZita schreef:hier hoorden de voorleescassettebandjes vooral bij ziek zijn met een bedje op de bank. Ik geloof dat mijn jongste zusje al veertien was, ziek thuis zat en toen met een wit bekkie onder haar dekbedje op de bank kroop. Ik vroeg als grapje of ik soms een bandje van Pietje Puk moest opzetten. Nou, heel graag. En zo lag ze te genieten van 'Langdraad, er hangt alweer een spijker aan je neus!'. Heerlijk!
http://www.depelgrim.nl/contents/nl/d2475.html
gratis te downloaden....
heeft iemand tips voor luisterboeken/hoorspelen?
gratis te downloaden....
heeft iemand tips voor luisterboeken/hoorspelen?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
ik heb een stukje van jenny de hutbewoonster gelusiterd.
helaas is de voorleesstem niet zo aantrekkelijk om uren naar te luisteren
Inderdaad erg monotoon en veel ademhalen in de zin.helma schreef:ik heb een stukje van jenny de hutbewoonster gelusiterd.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Probeer het eens met Warburton......vlinder schreef:Inderdaad erg monotoon en veel ademhalen in de zin.helma schreef:ik heb een stukje van jenny de hutbewoonster gelusiterd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
We nemen ze mee in de auto naar Zwisterland.
Dus ik zoek eigenlijk iets voor de ontspanning voor de kinderen.
Aangezien we al een preek/lezing per rit ingepland hebben zoek ik wat anders dan Warburton.
Aangezien we al een preek/lezing per rit ingepland hebben zoek ik wat anders dan Warburton.
Oh ja, voor kinderen ga je natuurlijk geen Warburton mee nemen, ik dacht eigenlijk dat het voor je zelf was.helma schreef:We nemen ze mee in de auto naar Zwisterland.
Nee; ik luister zelf altijd preken/lezingen onder het werk doorMariavt schreef:Oh ja, voor kinderen ga je natuurlijk geen Warburton mee nemen, ik dacht eigenlijk dat het voor je zelf was.helma schreef:We nemen ze mee in de auto naar Zwisterland.
Probeer elke maand 1 Engelse te luisteren (Sermon Audio)om mijn Engels bij te spijkeren/houden
Ben nu wel met een Engels luisterboek bezig; maar dat is zomaar een kwartiertje tussendoor als ik op mijn slaapkamer aan 't werk ben
"The shofar blew" van Francine Rivers. Erg leuk om te luisteren (ik ken het boek al wel, maar zulke boeken zakken altijd een eind weg in mijn geheugen
Maar wanneer ben je nu een vooruitstrevende moeder ? En wanneer is het Bijbels en wanneer niet (meer) ? 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon