Fijne dag!
GRoetjes Nic.:bou:
...sorry, ' k vergat een woordje: heb ik je een keer gezien! (30 aprilOorspronkelijk gepost door ruchama
Aaahh... Jongere! Zo vaak wil ik niet eens jarig zijn :S Brrr... een keer is al inspannend genoeg.
Daphne! Je contact maar als je van mijn super heerlijk (edoch wel behoorlijk chemische) citroentaart wil proeven...
Nicname... Eindelijk heb je dan een keer gezien...????? :pu:pu:pu snappik ni.
Refo.. ik probeerde met m'n nieuwe nickname wat jonger te blijven, maar helaas...
Marsman, geef me je adres maar, dan prop ik een stukje in een doosje/envelop.. kan je meegenieten
Alle anderen ook herzlich dank voor de felicitaties...
Ik ga me snel weer bezighouden met alle verplichtigen enzo..
:du:D:);):o
Doeiii!!!! :ki:ki:ki:ki
Ik probeer altijd wat afstandelijk te doen als jonge meiden me groeten, anders krijg je praatjes.Oorspronkelijk gepost door ruchamaHaha.. ok! Zo ist een stuk duidelijkerOorspronkelijk gepost door nicname
...sorry, ' k vergat een woordje: heb ik je een keer gezien! (30 april)
Je keek lekker vaag
![]()
En volgens mij is dat besmettelijk, want als ik Pim tegenkom bij de Bas vd Heijden, kijktie ook errug vaag:du:#
Volgende maand word je 105. Op die leeftijd mag je jonge mieden wel weer uitbundig groeten.Oorspronkelijk gepost door PimIk probeer altijd wat afstandelijk te doen als jonge meiden me groeten, anders krijg je praatjes.Oorspronkelijk gepost door ruchamaHaha.. ok! Zo ist een stuk duidelijkerOorspronkelijk gepost door nicname
...sorry, ' k vergat een woordje: heb ik je een keer gezien! (30 april)
Je keek lekker vaag
![]()
En volgens mij is dat besmettelijk, want als ik Pim tegenkom bij de Bas vd Heijden, kijktie ook errug vaag:du:#
Volgende keer zal ik alert zijn en je enthousiast tegemoet treden. :+
Poeh... Laat maar :$ Dat enthousiast tegemoet treden. Ik ben al meer dan tevreden als je gewoon hoi (of goei'ndag) terug zegd... :buOorspronkelijk gepost door Pim
Ik probeer altijd wat afstandelijk te doen als jonge meiden me groeten, anders krijg je praatjes.
Volgende keer zal ik alert zijn en je enthousiast tegemoet treden. :+