Trajectcontrole A2 afgefikt

Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door takkie
Lekker niveau hier! allemaal commentaar en er wordt niks zinnigs gezegd over het onderwerp, beetje flauw vind ik.
Ga dan lekker bij de moderators je commentaar geven maar niet in het openbaar op het forum, daar is het forum dus niet voor bedoeld, het zet toch totaal geen zoden aan de dijk zo? En als je het niet met ze eens bent dan dan ga je toch lekker wieberen.


Back to the KLPD


:,:,:,
Pcies, daar hebben wij tenminste altijd zinnige discussies over samen:D;)

Over de zin en onzin van de KLPD.


Ik heb altijd iets tegen ide mensen. Volgens mij zijn ze net niet geschikt om boeven te vangen. En ze moeten toch aanhet werk gehouden worden. Nou, dan geef je ze een auto en laat ze bonnen schrijven etc.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Volgens mij is het mooie van OSW dat er ook zoveel volwassenen actief zijn. Je zou verwachten dat dit ten goede komt van het niveau van de bijdragen.

Lees dan eens alsjeblieft met een beetje verstand deze opmerking, zoals eerder gepost, en laat die kinderachtige bijdragen achterwege:
Oorspronkelijk gepost door limosa
als Google over een paar dagen onze site weer geïndexeerd heeft kan de hele wereld zien dat wij (discussieforum in delijn van de (Nadere) Reformatie) naar die foto's linken en als ze onze site even openklikken zien ze dat we het nog een soort van grappig vinden ook, daarom geen links naar activiteiten die zo overduidelijk tegen de overheid als wetgever en handhaver ingaan
Groeten,
OSW Moderator

[Aangepast op 10/3/05 door Pim]
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Volgens mij is het mooie van OSW dat er ook zoveel volwassenen actief zijn. Je zou verwachten dat dit ten goede komt van het niveau van de bijdragen.

Lees dan eens alsjeblieft met een beetje verstand deze opmerking, zoals eerder gepost, en laat die kinderachtige bijdragen achterwege:
Oorspronkelijk gepost door limosa
als Google over een paar dagen onze site weer geïndexeerd heeft kan de hele wereld zien dat wij (discussieforum in delijn van de (Nadere) Reformatie) naar die foto's linken en als ze onze site even openklikken zien ze dat we het nog een soort van grappig vinden ook, daarom geen links naar activiteiten die zo overduidelijk tegen de overheid als wetgever en handhaver ingaan
Groeten,
OSW Moderator

[Aangepast op 10/3/05 door Pim]
Is dit een bijdrage aan de discussie dan. Dacht dat we al weer on-topic waren. :D:D:D
Plaats reactie