SADDAM GEPAKT

Matthijs

Bericht door Matthijs »

Laten ze hem maar berechten bij het internationaal gerechtshof in Den Haag.

Ik hoorde her en der mensen roepen dat ze hem dood moesten martelen. Hier ben ik volop tegen. We mogen geen kwaad met kwaad vergelden. Hij heeft de doodstraf verdiend, dat wel. Gods is Rechter, ook over Saddam en Osama Bin Laden. Ook Saddam en Osama zullen ooit voor Gods rechterstoel staan. Dan zullen ze hun verdiende straf krijgen, als ze zich hier niet bekeren. Want ik geloof vast, als ze de zonde tegen de Heilige Geest niet gedaan hebben, dan is er ook voor hen vergeving mogelijk. Dat was immers ook mogelijk voor Manasse die zijn kinderen door het vuur liet gaan. Ook gruwelijk! Saddam is bezeten door de duivel, dat is duidelijk, maar de Heere Jezus wierp ook vele duivelen uit bij Maria Magdalena en bij de bezetende uit Gardera. Niets is onmogelijk.

[Aangepast op 15/12/03 door Matthijs]
Liever Turks dan Paaps
Harry

Bericht door Harry »

Zou Saddam nog tot bekering kunnen komen?
wpv

Bericht door wpv »

Oorspronkelijk gepost door Harry
Zou Saddam nog tot bekering kunnen komen?
Dat kan wel, ja. Maar dan nog dient hij zijn straf te ondergaan, ook al is dit de doodstraf.
Geerten

Bericht door Geerten »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Laten ze hem maar berechten bij het internationaal gerechtshof in Den Haag.

Ik hoorde her en der mensen roepen dat ze hem dood moesten martelen. Hier ben ik volop tegen. We mogen geen kwaad met kwaad vergelden. Hij heeft de doodstraf verdiend, dat wel. Gods is Rechter, ook over Saddam en Osama Bin Laden. Ook Saddam en Osama zullen ooit voor Gods rechterstoel staan. Dan zullen ze hun verdiende straf krijgen, als ze zich hier niet bekeren. Want ik geloof vast, als ze de zonde tegen de Heilige Geest niet gedaan hebben, dan is er ook voor hen vergeving mogelijk. Dat was immers ook mogelijk voor Manasse die zijn kinderen door het vuur liet gaan. Ook gruwelijk! Saddam is bezeten door de duivel, dat is duidelijk, maar de Heere Jezus wierp ook vele duivelen uit bij Maria Magdalena en bij de bezetende uit Gardera. Niets is onmogelijk.

[Aangepast op 15/12/03 door Matthijs]
Helemaal mee eens!
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Ndonselaar
De doodstraf en dan is hij er niet vanaf Bart-RK!
Dat snap ik maar als je je hem voorlopig nog even laat sudderen in een isoleercel dan beseft ie denk ik nog beter wat hem te wachten staat en dat bedoelde ik.

Ik zie het ook meer als voldoening van alle overgebleven mensen van wie familieleden vermoord zijn door deze man die hebben jaren lang met dit feit moeten leven en juist voor hun lijkt het me "fijn" als ze zien dat ie in een kamer van 2 bij 2 voorlopigig moet zitten.

En tja als voor Hem staat dan......

groetjes Bart

Oh en PS alsjeblieft niet in den haag berechten want ik heb niet zoveel vertrouwen in de beveilings maatregelen hier door de politie. Moet je voorstellen dat ie vast zit in nederland en via terroristische acties bevrijd wordt brrrr

Nee hoor op een eilandje in de atlantische oceaan schepen ervoor vliegtuigen er boven ter bewaking en daar hoort ie ze straf dan wel (meteen een mooie isoleercel voor hem aldaar
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Ik denk niet dat Saddam bezeten is door de duivel, ten eerste geloof ik niet in de duivel, ten tweede bestaan er gewoon slechte mensen. Maar dat is volgens mij eng om toe te geven dat de mens zelf zo slecht is.......

je mag kwaad met kwaad niet vergelden, maar wat is de doodstraf dan? Dan doe je toch eigenlijk hetzelfde als wat hij met al die mensen deed, hoewel het voor hem een stuk prettiger zal zijn...
Lecram

Bericht door Lecram »

leuk plaatje:

http://nu.nl/img.db?246878+s(350!x227!)

http://nu.nl/img.db?246605+s(350!x249!)

Door die rare tekens pakt het forum ze niet, hopelijk wel de link

[Aangepast op 16/12/03 door Lecram]
Billy

Bericht door Billy »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[Aangepast op 16/12/03 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie