Joden<>Palestijnen

Jelle

Bericht door Jelle »

Her heb je nu weer eens zo´n staaltje van voor ingenomenheid en bevoordeling van de palestijnen.
Nu doet Israel eeens een goede aanval en komt die Hamasleider om he leven en wat krijgen we nu? Heel de wereld staat op zijn kop omdat er 15 burgers bij om het leven kwamen.
Nou hoe zat dat dan enkele weken geleden toen er 25 Israeliesche burgers onschuldig omkwamen? Waarom kwam de hele wereld daarvoor niet in opstand?
Alleen nu het de palestijnen betreft staat iedereen op zijn achterste.
Mijn mening is dat ik voor 100% achter Sharon staat. En dat als hij er ooit eens vanaf wil komen dan zal hij nog harder moeten toeslaan, net zo lang als dat er geen desnoods geen Palestijn meer over zou zijn.
De Palestijnen willen zelf niet stoppen en zijn ook niet bereid om te stoppen. Nou dan moeten ze ook maar ervaren dat Israel zijn burgers niet door zo´n stel barbaren laat afmaken, Want dat zijn tenslotte Hamas en noem maar op.
En doet Arafat daar wat aan? niks nattes geen enkele moer. Hij laat Hamasleden nog steeds gewapend over straat lopen en wapens behouden. Hij had dat hele rommeltje allang moeten ontwapenen, maar het komt hem veel te goed uit.
En dan nu allemaal kermen om wat Israel doet? Belachelijk gewoon, ik zeg Sharon ga door maar dan harder net zo lang tot dat ze het leren. En dan Sharon heeft al laten zien dat hij zich niets aantrekt van die bemoeizuchtige Amerikanen, Europeanen en Russen die het allemaal zo goed weten, maar zelf weten ze geen oplossing en komen ook nooit met een oplossing, ze gaan er maar vanuit dat die aanslagen maar door moeten gaan.
En dan voor degenen die denken dat dit eventueel zou kunnen uitlopen op een derde wereld oorlog. Het zij zo!!!!. Maar ik laat me nooit, nooit en te nimmer mijn vrijheid ontnemen en mijn gezin uitmoorden. Want Israel is toch een groot gezin en dat moet beschermd worden.
En dat zou ook ik doen tot mijn laatste snik (voor mijn familie) en mijn land, met alle middelen die me voor handen zouden komen.
Kom nou toch mensen wordt nu eens wakker.
Weten jullie al hoeveel Joods kindervlees al van de muren geschraapt is in Jeruzalem.
Weten jullie hoeveel onschuldige Israeliers er al van die muren geschraapt zijn?
Het zal jou broer, jou kind, jou man, jou vrouw, jou vriend, of jou vriendin maar zijn.
Aan deze gekte moet een eind komen desnoods door deportatie van alle palestijnen uit dit hele gebied vandaan.
En dan steeds maar weer dat vooroordeel van al die landen, Het is weer Isael die het doet, ja aan me hoela!!!
Het zijn die Palestijnen die het steeds weer doen en zelf de wraak oproepen.
:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne

[Veranderd op 24/7/02 door Jelle]
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik kan me best voorstellen ens dat het in Haarlem wel goed gaat op de Joodse begraafplaats en misschien elders ook nog wel, maar toch lezen we regelmatig van gevallen waar het wel mis gaat en zelfs één geval waar het misgaat is te veel dat zou nooit en te nimmer mogen gebeuren.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik kan me je reactie voorstellen Rens. Want laten we maar eerlijk zijn de oplossing zou zo dichtbij kunnen zijn en zo gemakkelijk kunnen zijn.
Als de Palestijnen stoppen met hun zelfmoord aanslagen zouden er van Israelische zeiden ook gen vergeldings achties meer plaatsvinden.
Maar laten we nu maar eerlijk zijn, Hamas en de palestijnen willen dat niet, die willen alleen dat heel Israel van de kaart wordt geveegd en in zee gedreven.
Nou dat kan natuurlijk beslist niet.
Ik vind wel dat er voor de palestijnen een eigen staat moet komen maar op deze manier komt die er beslist niet. En dan denk ik wel als men nu echt niet met elkaar kan opschieten en elkaar niet kunnen luchten of zien dan is er maar een oplossing dat die boel gescheiden wordt en dat er dan meer en palestijnse staat ergens in Saoedi Arabie of weet ik veel gesticht gaat worden.
En dan zeg ik wel als christen hebben wij onze naaste lief te hebben maar dta wil niet zeggen dat ik mijn familie mijn volk dan maar moet laten uitmoorden. Daar zal ik zeker voor vechten en me voor de volle 100% voor inzetten.
Als men in vrede naast elkaar wilde leven dan zal ik de laatste zijn die de palestijnen niet zou willen helpen om hun land op te bouwen. Maar dan moet er wel de wil zijn en is die er niet dan zie ik het toch ook als mijn christen plicht om mijn volk te beschermen en ik denk niet dat wij als christenen ons maar moeten laten afslachten door de palestijnen. dan lees ik in de bijbel iets anders, dat hele volken werden vernietigd om plaats te maken in Kanaän het beloofde land.
En dan begin ik maar bij Jericho en ga maar door.
Ik denk niet dat het de bedoeling was dat Israël toen zich maar moest laten afslachten, zoals nu de meesten willen.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Laten we ze een eigen staat geven helemaal in de Nortwest Territories boven in Canada. Dan hebben zelfs de eskimo's geen last van ze.
Kena

Bericht door Kena »

[font=Georgia]Rens,

Ten eerste ik woon niet in Haarlem en ten tweede het is een feit dat Nederland c.q. Europa steeds antisemitistischer wordt! Hoe vaak zijn graven van Joden hier in Nederland vernield sinds de 2e intifadah? Het is van de zotte Rens, dat ik door de Joodse gemeenschap gevraagd ben, eventueel, te helpen de boel op te knappen?

Jellle, bij deze mijn steun: Israël heeft het puik gedaan. Wat laat, maar beter laat dan nooit. Wanneer ziet de wereld nu eens dat de Palestijnen mensen als schild gebruiken en vandaar achter als hypocrieten Israëliërs de schuld geven? Ja, ook de Israëliërs maken fouten, maar dat is nooit met opzet en dáár zit het grote verschil... helaas.

Baruch HaSjem Yeshua HaAdon![/font]
Kena

Bericht door Kena »

[font=Georgia]Rens,

(ojee, ik zie dat dit al de 2e posting naar jou is :in)

Ik vind dat je heel overdreven op Jelle reageert. Dat je niet met hem eens bent is jouw goed recht, maar een manke vergelijking naar Hamas... gaat mij te ver. Ik denk dat je hier over de schreef bent gegaan. Jelle neemt voor zijn familie op. Laten we dat in Yeshua´s Naam dat doen... want wie ZIjn volk vervloekt... en dat doen ze daar hoor in het Middenoosten. Hij heeft heel wat appeltjes te schillen bij Zijn terugkomst. Hij wordt niet voor niets blind van woede en Hij gaat niet voor niets strax als een Razende te keer om Zich op Zijn Volk te wreken...

Baruch Yeshua ben Elohiem! [/font]:bou:
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoor op dit moment zingen psalm 75 vers 6.
´k Zal dit melden, ´k zal altijd
Zingen Jacobs God ter eer,
Slaan der bozen hoornen neer,
Vellen wat Zijn naam bestrijdt;
Maar der vromen hoorn en macht
Zal verhoogd zijn door Gods kracht.

En nu de Palestijnen, vallen die niet onde rhen die Zijn naam bestrijden? Zijn zij ook niet die bozen hoorn en macht?
In de moslims zie ik dan toch de AntiChrist.
Hebben we wel ens goed nagedacht bij het zingen van deze Psalm?
Vellen wat Zijn naam bestrijdt; en dat is niet een zacht tikje uitdelen, hieruit mag ik toch de gevolgtrekking maken dat wat Zijn Naam bestrijdt dus vernietigd moet worden.
En nu ga ik niet zeggen dat Israël dus alles mag doen omdat de Palestijnen Gods naam bestrijden, maar het staat er wel. Vellen wat Zijn Naam bestrijdt.!!!!!!!

En dit hele gebeuren heeft niet te maken met in een vicieuze cirkel ronddraaien, ja dat blijven de palestijnen doen. Israël heeft al verschillende malen een bestand afgekondigt en een wapen stilstand. Maar kijk als de Palestijnen dan toch maar steeds blijven doorgaan? wat dan? Moet Israël zich dan maar gewoon laten afslachten tot de laatste man? Want dat gebeurd als ze dus helemaal niets meer terug doen.
En als dan na vele zelfmoordaanslagen er in eens een moordende klap terug gegeven wordt begint men te huilen als een klein kind wat geslagen wordt.
Ik zou zeggen dat de Palestijnen al heel wat keren vrede aangeboden is, maar men wil er geen gebruik van maken.
De hele opzet is: Israël de zee indrijven tot de laatste man, er is daar voor hen geen plaats. En dat zijn ook krachten van de AntiChrist.

Vellen wat Zijn Naam bestrijdt.

Laten we daar maar eens goed bij nadenken als we deze Psalm zingen.



[Veranderd op 25/7/02 door Jelle]
Kena

Bericht door Kena »

[font=Georgia]Tnx Rens voor de verheldering!

Shalom!

Kena
[/font]
Adje

Bericht door Adje »

Jelle, de vervulling van de wet is toch liefde? OOK liefde voor de (vaak christelijke) palestijnen die soms evenhard slachtoffer zijn van al dit geweld. Baan kwijt, verbod om op straat te komen, armoede, indien christen ook nog eens met de nek aangekeken... Je heb Palestijnen en je hebt Palestijnen!
Jelle

Bericht door Jelle »

Ben ik helemaal met je eens Adje, maar dat houdt nog niet in dat Israël zich dan maar helemaal in de pan moet laten hakken.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

zijn wij aan tafel aan hetb lezen in Richteren ( o.a. Simson geschiedenis) . als je ziet wat er toen wel niet ingezet werd om de bestrijders van het ( overigens zondigende ) volk Israel werd ingezet, met hulp en Kracht van BOVEN!!!

Zou Israel dan niet ALLE middelen uit de kast mogen halen om het Palestijnse terrorisme uit te roeien.

( ben overigens wel van mening dat het niet ALLE paestijenn betreft. Er zijn ook goedwillende palestijenn die in vrede naast hun Joodse naasten willen leven en werken!

Israel voor het Internationale strafhof in NL???????
laten we dan eerst Arafat ff oppakken en bij hem beginnen die TERRORIST!!!!!! :?:?:?:?:?:?:?:?


Jelle, en Kena: Ik schaar me OVERTUIGD!!!!! en PRincipieel!!!! achter jullie postings en mening!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Uiteraard Billy, dat ben ik met je eens het zijn niet alle Palestijnen die zo doen en denken.
Ik heb zelf in Jeruzalem en omgeving met eigen ogen gezien dat ze ook in vrede naast elkaar kunnen leven.
En dan heb ik nog dat ik een zeer sterke band heb met Israël en dat is na twee bezoeken daar alleen maar toegenomen.
Ik ben zelf geen Israëliet maar ben er wel heel sterk mee verbonden en ik zou bereid zijn mijn leven te geven voor vrede in Israël.
Als ik zing: Bidt met een algemene stem,
Om vrede voor Jeruzalem.
Het ga hun wel, die u beminnen.
Dan voel ik nog altijd de ontroering door mijn hart gaan toen wij zingend voor de eerste maal Jeruzalem mochten binnen gaan.
Jeruzalem, dat ik bemin; Wij treden uw poorten; Daar staan, o Godsstad, onze voeten.
En zouden wij ons dan niet voor de volle honderd procent inzetten voor dit volk?
Ja natuurlijk doen we dat en dat met alle beschikbare middelen.
Plaats reactie