:!:,:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Rens
Je struikelt constant over die kudde!!!!! :,:,:,
(Ik mag jou wel!
Oorspronkelijk gepost door refo
Ik zal het langzaam uitleggen.
Wij...... gaan.... (voor.... de...... vierde ....... keer) ...... hier .... heen.
Wie.... wil .... zien .... waarheen.... klikt .... op ..... het ....wooordje.... hier.
Ik heb het expres vet laten afbeelden.
Avanta kan ik je zeker aanraden. Kben er zelf een aantal malen mee op reis geweest en heb ook op 1 van die reizen Hanneke leren kennen.:inOorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik zit te denken om dit jaar naar Australie te gaan met Avanta. Lijkt me echt super. 3 jaar geleden wilde ik er ook al heen, maar toen kende ik Avanta nog niet!:$
Groet,
Matthijs
Ik bedoel dit ook niet als enige vakantie, maar m.i. is het een niet-dure aanvulling, (maar zeer zeker een verrijking) op je gewone vakantie. Daarnaast kan je nog 1 of 2 weken 'op jezelf' gaan natuurlijk.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dank je Pim, maar dit is niets voor ons (mij). Heb geen zin om een bepaald programma af te draaien in mijn vakantie. Wil lekker vrij zijn en doen waar ik op dat moment zin aan heb.
Overigens is mijn zus vorig jaar wel meegeweest met zo'n kamp en die was best positief hierover.
tukker
Haha, daarom ga ik niet met avanta op vakantie hoor! Maar ja, ik denk dat ook weinig leeftijdgenoten zal vinden op een reis naar Australie of een ander ver land. Ik zat namelijk ook nog te denken aan Ecuador, Madagaskar en Zuid-Afrika..Oorspronkelijk gepost door wpvAvanta kan ik je zeker aanraden. Kben er zelf een aantal malen mee op reis geweest en heb ook op 1 van die reizen Hanneke leren kennen.:in
Dus misschien zit er iets voor jou bij??:bu(Dat zei m'n moeder nl ook tegen mij)
Beste Matthijs, luchtvaartmaatschappijen als Rayn Air e.d. vliegen alleen op populaire bestemmingen en niet op Kiev o.i.d. daar valt geen winst voor hun te behalen. Dus dan ben je gebonden aan de dure maatschappijen.Oorspronkelijk gepost door MatthijsZo das dan wel een stuk goedkoper.. Maar de vliegtarieven zijn ook laag hoor. Helemaal als je met Ryan Air vliegt.. Een paar maanden geleden kon je vanaf vliegveld Eelde (Dr.) voor 1 Eurocent naar Londen City.. Maar dat was slechts voor één week. Nu kost het ongeveer 10 euro. Ex. luchthaven belasting. Maar goed, dan ist nog spotgoedkoop.Oorspronkelijk gepost door EgbertHoe veel betaal je dan aan reiskosten met de auto? Twee jaar terug naar de oekraïne geweest met de auto en dat was ong 700 guldens[ toen nog] goedkoper [maar ja ik rij ook niet zo hard]