Vakantie 2004

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Je struikelt constant over die kudde!!!!! :,:,:,
:!:,:,:,:,:,:,:,:,:,

(Ik mag jou wel!:cool: )
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door refo
Ik zal het langzaam uitleggen.

Wij...... gaan.... (voor.... de...... vierde ....... keer) ...... hier .... heen.

Wie.... wil .... zien .... waarheen.... klikt .... op ..... het ....wooordje.... hier.
Ik heb het expres vet laten afbeelden.

:u:u:u:u:u:u

Tip........ refo.... misschien.. volgende...... keer........ het........ woordje....... hier.......GROOT..... neer.......zetten.......dan........zien........we........het........allemaaaaaaaaaal...........:t
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Bart-rk
durf ´t bijna niet te zeggen maar als alles goed gaat
ROMA
:bou:
FOEI bart

:D;):,

:! Lecram hou je vast he???? :du IK GA OOK .... WAARSCHIJNLIJK :D:,
(ga je ook Lecram???)
wpv

Bericht door wpv »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik zit te denken om dit jaar naar Australie te gaan met Avanta. Lijkt me echt super. 3 jaar geleden wilde ik er ook al heen, maar toen kende ik Avanta nog niet!:$

Groet,
Matthijs
Avanta kan ik je zeker aanraden. Kben er zelf een aantal malen mee op reis geweest en heb ook op 1 van die reizen Hanneke leren kennen.:in

Dus misschien zit er iets voor jou bij??:bu(Dat zei m'n moeder nl ook tegen mij)

[Aangepast op 10/1/04 door wpv]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
(ga je ook Lecram???)
Alleen als ik met jou meemag :in:in:+
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Misschien ga ik van de zomer ook naar Marokko. Ik loop eraan te denken om dan met Amarant mee te gaan. Heb iemand ervaring met deze organisatie?

Amarant
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Oorspronkelijk gepost door Admin
ik zoek iets op texel
maar nog niks betaalbaars gevonden :#
Je brengt me op een idee! :ha
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Zo, hierdan mijn 2000 ste posting.

Wij weten nog niet waar we naar toe gaan met de vakantie. We blijven wel in Nederland.

Heeft iemand nog goeie ideeen.

WE zitten er aan te denken om ergens een caravan te huren.

Een voorwaarde, er moet viswater in de buurt zijn.

tukker
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Admin
ik zoek iets op texel
maar nog niks betaalbaars gevonden :#
Jij nog niets betaalbaars gevonden? Dan moet het wel heeeel erg duur zijn :D;):,
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dank je Pim, maar dit is niets voor ons (mij). Heb geen zin om een bepaald programma af te draaien in mijn vakantie. Wil lekker vrij zijn en doen waar ik op dat moment zin aan heb.
Overigens is mijn zus vorig jaar wel meegeweest met zo'n kamp en die was best positief hierover.

tukker
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dank je Pim, maar dit is niets voor ons (mij). Heb geen zin om een bepaald programma af te draaien in mijn vakantie. Wil lekker vrij zijn en doen waar ik op dat moment zin aan heb.
Overigens is mijn zus vorig jaar wel meegeweest met zo'n kamp en die was best positief hierover.

tukker
Ik bedoel dit ook niet als enige vakantie, maar m.i. is het een niet-dure aanvulling, (maar zeer zeker een verrijking) op je gewone vakantie. Daarnaast kan je nog 1 of 2 weken 'op jezelf' gaan natuurlijk.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door wpvAvanta kan ik je zeker aanraden. Kben er zelf een aantal malen mee op reis geweest en heb ook op 1 van die reizen Hanneke leren kennen.:in

Dus misschien zit er iets voor jou bij??:bu(Dat zei m'n moeder nl ook tegen mij)
Haha, daarom ga ik niet met avanta op vakantie hoor! Maar ja, ik denk dat ook weinig leeftijdgenoten zal vinden op een reis naar Australie of een ander ver land. Ik zat namelijk ook nog te denken aan Ecuador, Madagaskar en Zuid-Afrika..
Maar ik ga niet om kennissen te maken op vakantie. IK ga om het land daar naartoe. Dat lijkt me prachtig!
Liever Turks dan Paaps
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door EgbertHoe veel betaal je dan aan reiskosten met de auto? Twee jaar terug naar de oekraïne geweest met de auto en dat was ong 700 guldens[ toen nog] goedkoper [maar ja ik rij ook niet zo hard]
Zo das dan wel een stuk goedkoper.. Maar de vliegtarieven zijn ook laag hoor. Helemaal als je met Ryan Air vliegt.. Een paar maanden geleden kon je vanaf vliegveld Eelde (Dr.) voor 1 Eurocent naar Londen City.. Maar dat was slechts voor één week. Nu kost het ongeveer 10 euro. Ex. luchthaven belasting. Maar goed, dan ist nog spotgoedkoop.
Beste Matthijs, luchtvaartmaatschappijen als Rayn Air e.d. vliegen alleen op populaire bestemmingen en niet op Kiev o.i.d. daar valt geen winst voor hun te behalen. Dus dan ben je gebonden aan de dure maatschappijen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie